אזורים Living זכתה במכרז "דירה להשכיר" להקמת 402 יח"ד בשכונת בן שמן בלוד

החברה הציעה עבור הקרקע 362 מיליון שקל כולל עלויות פיתוח • רק לפני כשבועיים חברת שיכון ובינוי זכתה במכרז בפרויקט דומה בשכונה

שיתוף הכתבה
ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living )ליאור גרונדמן(ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living )ליאור גרונדמן(

חברת אזורים Living זכתה במכרז דירה להשכיר בשכונת בן שמן בלוד. החברה תקים  402 יח"ד, מתוכן 336 יח"ד מיועדות לטובת השכרה ארוכת טווח לתקופה של 15 שנה ו-66 יח"ד למכירה מיידית. חברת אזורים Living תשלם על הקרקע 362 מיליון שקל כולל עלויות פיתוח. פרויקט זה מתפרש על שני מתחמים שונים. 50% מהדירות להשכרה במתחם הן במחיר מופחת לזכאים. בנוסף הפרויקט יכלול שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-900 מ"ר.

במסגרת הזכייה, חברת אזורים Living תפעיל ותתחזק את הפרויקט לתקופה של 15 שנים, באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה של דירה להשכיר . כמו כן, מפרט הבנייה, מפרט התחזוקה, ונוסח הסכם השכירות ייקבעו על ידי חברת דירה להשכיר. 

אזורים Living הוקמה בתור חברה הפועלת בתחום הדיור להשכרה ארוכת טווח. החברה נמצאת בשלבי פיתוח של כ-1,000 יחידות דיור במספר פרויקטים ברחבי הארץ, בין היתר, אשקלון, אור יהודה, תל אביב ועוד.

כאמור, רק לפני שבועיים זכתה חברת שיכון ובינוי במכרז דומה בשכונה. פרויקט שיכון ובינוי יכלול 274 יח"ד, מתוכן 240 להשכרה ארוכת טווח להשכרה לתקופה של 15 שנה ו- 34 יח"ד למכירה מיידית. חברת שיכון ובינוי תשלם על הקרקע 272 מיליון שח כולל עלויות פיתוח. 50% מהדירות להשכרה במתחם הן במחיר מופחת לזכאים. בנוסף הפרויקט כולל הקמת מוסדות ציבור בהיקף של כ- 600 מ"ר. 

שכונת בן שמן בלוד מתפרסת על שטח של כ-860 דונם, והיא תכלול בסופו כ-4,000 יחידות דיור, שטחי מסחר ותעסוקה, פארק ירוק ענק עם אגם, ואמפיתיאטרון בשטח של כ-180 דונם. בתוך השכונה, תוקם קריית חינוך הכוללת גני ילדים ובתי ספר שישרתו את תושבי האזור. הקמת השכונה התאפשרה לאחר חתימת הסכם הגג מול עיריית לוד, וכן לאחר שבוצעו מספר שינויי גבולות מוניציפליים, כמו גם תיקון תמ"א 35

המכרזים תוכננו על ידי חברת דירה להשכיר בשיתוף פעולה עם עיריית לוד, רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון. הפרויקטים שזכו מצטרפים לפרויקט שמקימה בימים אלה חברת פרשקובסקי בשכונה, הכולל 286 יח"ד להשכרה ארוכת טווח ו-66 יח"ד למכירה מיידית. הפרויקטים שזכו תוכננו במקביל על ידי חברת דירה להשכיר בשיתוף פעולה עם העיר לוד, רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון.

החברה הממשלתית דירה להשכיר פועלת במקביל בכ-60 פרויקטים ברחבי הארץ, בהיקף כולל של 15,000 יחידות דיור. בשנת 2021 החברה שיווקה יחד עם רמ"י 6,556 יחידות דיור, ומתכוונת כמות דומה גם בשנת 2022. סך הדירות המשווקות במסגרת דירה להשכיר בשנה זו מהווה כ-10% מכלל שיווקי הקרקעות של רמ"י בשנה החולפת.

מנכ"לית דירה להשכיר , ענבל דוד: "בתמיכה מלאה של העיר לוד, דירה להשכיר תכננה ומשווקת בשיתוף רמ"י כ-2,500 יח"ד בשכונות בן שמן וניר צבי החדשות. בשנת 2021 שיווקה דירה להשכיר יחד עם רמ״י בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון , יותר מ-6,500 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח ובשנת 2022 יעד השיווקים יהיה בהיקף דומה, זאת במטרה לייצר אלטרנטיבה ראויה למשקי הבית החיים בשכירות בישראל״.
 
מנהל רשות מקרקעי ישראל , יעקב קוינט: "אני מברך על הצלחת המכרזים בלוד שיביאו לבניית כ-580  יחידות דיור חדשות בשכירות ארוכת טווח ויאפשרו לצעירים שידם אינה משגת לרכוש דירה להתגורר בשכירות ארוכת טווח בתנאים הנוחים יותר מתנאי השוק. מסלול השכירות ארוכת הטווח הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות ואנו שואפים להרחיב את היקף הקרקעות המשווקות במסלול זה כך שיהיה מסלול חילופי נוסף לצד השיווקים במסלולים נוספים. אני מאמין כי עד סוף שנה נגיע לשיווק קרקע בהיקף של כ-90,000 יח"ד שיכלול גם אלפי יחידות דיור במסלול דיור בשכירות ארוכת טווח".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירה להשכירעיריית לודשכונת בן שמן לודרמ"ייעקב קוינטענבל דוד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...