אושר במחוזית: "מגדל התחנה" של גשם החזקות ודיוטי בסמוך לתחנת הרכבת בעכו – עם 17 קומות

מדובר בבניין שיציע 17,000 מ"ר למכירה ולהשכרה (1,000 מ"ר משרדים בכל קומה) ועוד כמעט 1,000 מ"ר של שטחי מסחר • "עתיד להוות מוקד מרכזי בפיתוח העיר עכו ובמיצובה כעיר מתקדמת בעלת מרכז עסקים אזורי"

שיתוף הכתבה
העבודות בשטח פרויקט מגדל התחנה בעכו (דוברות גשם החזקות)העבודות בשטח פרויקט מגדל התחנה בעכו (דוברות גשם החזקות)

מגדל בן 17 קומות בסמוך לתחנת הרכבת בעכו: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה הודיעה על אישור לבניית מגדל משרדים על פינת הרחובות הרצל ודוד רמז בעכו, על כביש 8510 בצמוד לתחנת הרכבת והמטרונית העתידית. מדובר במגדל שיקימו החברות גשם החזקות ודיוטי.

החברה מעדכנת כי המגדל יציע 17,000 מ"ר למשרדים ו-956 מ"ר לשטחי מסחר, בשדרה מיוחדת. בכל קומת משרדים יוצעו 1,000 מ"ר, שניתן לחלוקה לשטחים בני 60 מ"ר ויותר. הפרויקט נמצא כיום בעיצומו של שלב ביצוע יציקת רפסודות ועמודים בקומת מרתף. אדריכלי הפרויקט הם אנשי משרד גורדון אדריכלים.

"פרויקט מגדל התחנה מהווה סנונית ראשונה לפיתוח העיר עכו ומקיים הלכה למעשה את חזון הצמיחה של העיר", נכתב בהודעת החברה, "תוך שהוא מציע סטנדרט חדש של איכות בזירת העסקים של הצפון. 

בעוד זירת ההייטק צמחה לגובה בערי גוש דן, בפריפריה הגאוגרפית של ישראל בעלי העסקים והמקצועות החופשיים נותרו מאחור, רובם במשרדים שהוסבו ממבני מגורים, באזורי תעשייה ובמבנים ארעיים. מגדל התחנה מהווה יסוד תקדימי ומשמעותי לצמיחתה של עכו כבירת העסקים של האזור"

בעוד זירת ההייטק צמחה לגובה בערי גוש דן, ומדי שנה נוספו מאות מטרים של משרדים לסך מגדלי המשרדים במרכז הארץ, בפריפריה הגאוגרפית של ישראל בעלי העסקים והמקצועות החופשיים נותרו מאחור, רובם במשרדים שהוסבו ממבני מגורים, באזורי תעשייה ובמבנים ארעיים. מגדל התחנה מהווה יסוד תקדימי ומשמעותי לצמיחתה של עכו כבירת העסקים של האזור".

נציין כי לפרויקט ניתן אישור עבור תשע הקומות הראשונות כבר לפני כשנה, והאישור שניתן כעת הוא להשלמת הבנייה ל-17 קומות. "כבר מרגע קבלת ההיתר עבור תשע הקומות הראשונות בפרויקט, ויציאת הפרויקט לשיווק, התקבלו פניות רבות שהקשיחו את הביקוש הגבוה למשרדים בקרב בעלי משרדים ועסקים מכל אזור הצפון", כך לדברי החברה. "עד כה התעניינו בפרויקט בעלי מקצועות חופשיים רבים, עורכי דין ורואי חשבון, אך לא רק: גם קופות חולים, בנקים, ומשרדים ממשלתיים נמצאים בתמונה".

החברה רואה חשיבות עליונה בפיתוח ובקידום הקהילה בערים שבהן היא בונה, ושמחה לקדם את קהילת בעלי העסקים בצפון. אנו סבורים כי מגדל המשרדים היוקרתי יתרום רבות לחזות העיר וימצב אותה כמוקד עסקי מתפתח. זו יכולה להיות יריית הפתיחה של התרחבות משרדים גדולים לצפון הארץ, ביניהם חברות לואו טק והיי טק"

מגשם החזקות נמסר: "החברה רואה חשיבות עליונה בפיתוח ובקידום הקהילה בערים שבהן היא בונה, ושמחה לקדם את קהילת בעלי העסקים בצפון. מגדל התחנה עתיד להוות מוקד מרכזי בפיתוח העיר עכו ובמיצובה כעיר מתקדמת בעלת מרכז עסקים אזורי. אנו סבורים כי מגדל המשרדים היוקרתי יתרום רבות לחזות העיר וימצב אותה כמוקד עסקי מתפתח. זו יכולה להיות יריית הפתיחה של התרחבות משרדים גדולים לצפון הארץ, ביניהם חברות לואו טק והיי טק".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גשם החזקותהוועדה המחוזית לתכנון ובנייהמגדל התחנה בעכודיוטי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...