אילי בר מנכ״ל משותף באקו סיטי: "בשנה וחצי האחרונות נוצר שיח מאוד אגרסיבי נגד התמ"א ובעד פינוי-בינוי – וזה שיח מטעה"

שולחן עגול מטעם מרכז הנדל"ן הפגיש את בכירי הענף – רגולטורים ויזמים – לשוחח על חלופת שקד לתמ"א 38 • אילי בר, מנכ"ל משותף באקו סיטי: "נורא חשוב שיהיה מגע, מפגש, שיח" • סיקור מיוחד

שיתוף הכתבה
אילי בר, מנכ"ל משותף באקו סיטי (מרכז הנדל"ן)אילי בר, מנכ"ל משותף באקו סיטי (מרכז הנדל"ן)

עוד אירוע של שולחן עגול נערך בשבוע שעבר במתחם משרדי מרכז הנדל"ן , והפעם הוזמנו בכירי הרגולטורים, והיזמים המובילים בשוק, לשיחה על חלופת שקד לתמ"א 38 ועל חקיקת פינוי-בינוי בחוק ההסדרים – שניים מהנושאים הבוערים בענף כיום. צפו בסיקור:

אילי בר אמר כי "אנחנו בתקופה שהמון דברים קורים. יש המון שינויים, ובתקופות האלה, כשפתאום נפתח חלון הזדמנויות, נורא חשוב שיהיה מגע, מפגש, שיח, בין אלה שעובדים בשטח לבין אלה שיושבים ובעצם קובעים את מסגרת העבודה.

הדבר המעניין שקרה בשנה-שנה וחצי האחרונות, זה שכאילו נוצר שיח מאוד אגרסיבי נגד התמ"א ובעד פינוי-בינוי, והשיח הזה, אני חושב, הוא שיח מטעה. כשמסתכלים מלמעלה ובודקים בעצם מבינים שבהרבה מאוד מקומות לא יהיה פינוי-בינוי, מה שיהיה זה פרויקטים ברמת בניין בודד, שני בניינים, ולא מתחמים גדולים שיורידו רכבת ויעלו במקומה מגדל".

עו"ד שלומי הייזלר, יו"ר מטה התכנון הלאומי: "חלופת שקד אמורה להחליף את תמ"א 38 . היא מדברת על שני מסלולים עיקריים, מסלול חיזוק ומסלול הריסה, מאוד דומה למסלולים של התמ"א. 
החלופה יש בה עוד דבר חדש שאנחנו רוצים להביא לשוק, זה מסלול של היתר ותכנית בתהליך אחד - חתימה על התוכנית כבר תהיה החתימה על ההיתר. זה דבר שעוד צריך להתבשל, אנחנו עובדים עם השלטון המקומי על האירוע הזה, ואנחנו מקווים לקדם גם את הנושא הזה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתעו"ד שלומי הייזלראקו סיטיאילי ברתמ"א 38מטה התכנון הלאומיחלופת שקדפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...