שני מכרזים חדשים ברמ"י; 3.49 דונם אזור שימוש מעורב בפארק השרון ו-691 יח"ד חדשות בזכרון יעקב

על הפרק; שינוי ייעוד בפארק השרון מאתר לסילוק פסולת מוקצה לאזור שימוש מעורב. מכרז להקמת 691 יח"ד בשכונה העתידית "זכרונה" בזכרון יעקב

שיתוף הכתבה
ינקי קוינט יו"ר רמ"י (יוסי אלתרמן וגיל מגלד)ינקי קוינט יו"ר רמ"י (יוסי אלתרמן וגיל מגלד)

רשות מקרקעי ישראל פרסמה בתחילת השבוע (א') מכרז חדש לאזור התעשייה פארק השרון. במסגרת המכרז יוצא כחלק מתוכנית צש/5/62 לשינוי ייעוד שטח במגרש 2080 של 3.49 דונם באזור התעשייה, מאתר לסילוק פסולת מוקצה לאזור לשימוש מעורב. בשטח המגרש ניתן יהיה להקים משרדים, תחנת תדלוק, ושימושים מסחריים נוספים. המבנים החדשים שיוקמו במגרש יהיו עד שמונה קומות, חמש קומות לגובה, ושלוש קומות מרתף למטרות אחסון.

פארק השרון נמצא ביישוב קדימה-צורן, בתחום השיפוט של המועצה האזורית לב השרון. שטח הפארק כולו מתפרש על 195 דונם. הפארק כולל כיום מפעלים, משרדים, חנויות ושירותי דרך. כאמור, המכרז הנוכחי מתייחס לשטח של 3.49 דונם במגרש 2080 במתחם הפארק.

על פי סעיף 15.2 מתוכנית צש/5/62 שפורסמה לתוקף ברשומות ביוני 2008, הגדרת השינוי הוא כדלהלן: "שינוי ייעוד ממגרש לסילוק פסולת מוקצה, שטח פרטי פתוח, ודרך, לייעוד חדש: משרדי הרשות המקומית, תעסוקה, תחנת תדלוק מדרגה ג', שרותי דרך ושטחי חנייה, והשארת החלק שייעודו שטח פרטי פתוח ללא שינוי". כמו כן על פי סעיף 15.3 חלק מדרך קיימת המשמשת כאזור תמרון לרכב, תבוטל. 

על פי חוברת המכרז, מחיר המינימום עבור הקרקע ללא מע"מ הוא 10,979,769 שקלים. במקביל, יש לשלם עבור השטח הבנוי בפועל 4,100,100 שקלים. את התשלום עבור השטח הבנוי יש להעביר ישירות לחברת עמירם סיון בע"מ האמונה על מבנים אלו כיום. יצוין, כי התחרות במכרז היא על התשלום עבור הקרקע בלבד ולא עבור התשלום למבנים.

לעיון בחוברת המכרז לחץ כאן

המועד האחרון להגשת הצעות במכרז הינו31/01/22 בשעה 12:00 בצהריים. 

מכרז להקמת 691 יח"ד בשכונת "זכרונה" בזכרון יעקב

רשות מקרקעי ישראל , פרסמה מכרז לשיווק 691 יח"ד בזכרון יעקב. יח"ד יוקמו בשכונה העתידית "זכרונה" שעל אישורה בוועדה המחוזית חיפה דיווחנו כאן בספטמבר 2020. סך הכול השכונה תכלול 1,236 יח"ד, במבני מגורים בני עד תשע קומות, 250 יח"ד בשכונה יוקצו לטובת דיור מוגן ו-247 יח"ד יהיו דירות קטנות. שטח השכונה תתפרס על פני 400 דונם. הצפיפות הממוצעת בדירות במסגרת המכרז הנוכחי עומד על כ-10 דירות לדונם.

בחודש מאי האחרון דיווחנו כאן, על האישור למתן תוקף של תוכנית המתאר הכוללנית לזכרון יעקב בוועדה המחוזית צפון. על פי התוכנית, יחד עם השכונה העתידית "זכרונה", צפויות לקום ביישוב 4,200 יח"ד חדשות, כאשר עד סוף שנת 2040 היישוב צפוי לאכלס כ-37 אלף תושבים.

השכונה תוכננה כשני אשכולות בינוי, צפוני ודרומי ובמרכזם פארק לינארי הממשיך את שדרת מעוף הציפור לעבר גן ירון בואכה פארק אלונה ולחורשת האלונים הסמוכה. לאורך הפארק הלינארי טיילת הולכי רגל, שבילי אופנים וחזיתות מסחריות ובסמיכות אליו בתי הספר, המרכז הקהילתי, מרכז ספורט עירוני והדיור המוגן ליצירת מוקד חברתי, פעיל ורב דורי. בנוסף תוכנן שביל שיוביל במעלה הגבעה עד לגן בפסגה ובו תצפית לעבר הר חורשן. על מנת שלא ייווצר עומס תחבורתי כמו גם לשם הקלה על המערך התחבורתי הקיים תוכננה לשכונה כניסה חדשה ישירות מכביש 652 האזורי.

חוברת המכרז תתפרסם באתר רמ"י בתאריך 18/01/22

המועד האחרון להגשת הצעה למכרז הוא 14/03/22 בשעה 12:00 בצהריים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכונת זכרונהרמ"יכרון יעקבפארק השרוןמועצה אזורית לב השרוןוועדה המחוזית צפון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...