מניבים ריט ממשיכה בחיפוש אחר נכסים חדשים: במו"מ לרכישת זכויות בשני מבנים בכ-260 מיליון שקל

עסקה אחת – סביב מבנה במרכז הארץ, הכולל גם זכויות בנייה להקמת מבנה בסמוך אליו • עסקה נוספת – לרכישת 50% ממבנה בשרון הצפוני, לצד 50% ממגרש לייזום משותף

שיתוף הכתבה
עופר אברם, מנכ"ל מניבים ריט (מניבים ריט)עופר אברם, מנכ"ל מניבים ריט (מניבים ריט)

חברת מניבים ריט הודיעה אתמול (ב') לרשות לניירות ערך כי היא מנהלת משאים ומתנים  - בהליכים נפרדים - לרכישת שני נכסים מניבים, בהיקף כספי כולל לשתי העסקאות בסך של כ-260 מיליון שקל.

עסקה אחת היא עסקה לרכישת מבנה מסחר ומשרדים במרכז הארץ, הכולל זכויות בנייה להקמת מבנה סמוך נוסף. תמורת העסקה הזו מתעתדת החברה לשלם כ-180 מיליון שקל; עסקה נוספת היא לרכישת 50% ממתחם משרדים ותעשייה באזור השרון הצפוני, וכן 50% ממגרש לצורך ייזום משותף להקמת מבנה משרדים ומסחר, זאת בתמורה כוללת בסך של כ-80 מיליון שקל.

"החברה קיבלה מצד המוכרים התחייבות לבלעדיות, 'no shop' לתקופה מוגבלת, שבמהלכה התחייבו המוכרים כי לא ינהלו משאים ומתנים עם צד שלישי למכירת הנכסים", נכתב בהודעת מניבים ריט. "במהלך תקופה זו תבוצע על ידי החברה בדיקת נאותות ביחס לכל נכס, לשביעות רצונה, ויושלמו הליכי המשא ומתן.

העסקאות כפופות, בין היתר, להשלמת בדיקת הנאותות על ידי החברה, לאישור האורגנים המוסמכים של החברה, להשלמת המשא ומתן ולחתימת הסכמים מחייבים ביחס לכל אחד מהנכסים הרלוונטיים, ואין כל ודאות כי הנכסים יירכשו בידי החברה"

העסקאות כפופות, בין היתר, להשלמת בדיקת הנאותות על ידי החברה, לאישור האורגנים המוסמכים של החברה, להשלמת המשא ומתן ולחתימת הסכמים מחייבים ביחס לכל אחד מהנכסים הרלוונטיים, ואין כל ודאות כי הנכסים יירכשו בידי החברה. החברה תשוב ותעדכן ככל הנדרש בהתאם להוראות הדין".

נזכיר כי רק לפני כשבוע הודיעה החברה על השלמת רכישתם של שני בניינים, באור יהודה ובעכו, תמורת 97 מיליון שקל, מחברת הפניקס. אם יושלמו שתי העסקאות לעיל, תבצע החברה בתוך זמן קצר עסקאות בסכום כולל של יותר מ-350 מיליון שקל.

בדו"ח המסכם לרבעון השלישי של 2021 שפרסמה החברה לאחרונה מצוין כי היא מחזיקה ב-15 נכסים מניבים, בשטח כולל של כ-207,000 מ"ר, וכן כ-38,000 מ"ר שטחי חניה. "שוויים ההוגן הכולל של הנכסים ליום 30 בספטמבר 2021 מסתכם לסך של כ-1.877 מיליארד שקל". 55% מנכסי החברה, לפי השווי ההוגן, הם נכסים בתחום הלוגיסטיקה והתעשייה, ו-35% הם בתחום המשרדים. היתרה אלו שטחי מסחר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךמניבים ריטהפניקסעופר אברם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...