חברת נתנאל גרופ מודיעה על מינוי דירקטור חדש: שר האוצר לשעבר, משה כחלון

כחלון ישמש כדירקטור בלתי תלוי, ומונה לתפקיד לאחר סיום כהונתו של הדירקטור הבלתי תלוי יוסי פלד • ישמש חבר בוועדת הביקורת ובוועדה לבחינת דו"חות כספיים של החברה

שיתוף הכתבה
משה כחלון (דוברות תנועת כולנו)משה כחלון (דוברות תנועת כולנו)

חברת נתנאל גרופ הודיעה אתמול (ד') לרשות לניירות ערך כי היא ממנה את שר האוצר לשעבר, משה כחלון, לתפקיד דירקטור בלתי תלוי בחברה. זאת בהמשך לסיום תפקידו של יוסי פלד כדירקטור חיצוני, עם סיום כהונתו. כחלון ישמש חבר בוועדת הביקורת ובוועדה לבחינת דו"חות כספיים של החברה.

כידוע, שימש כחלון בתפקיד שר האוצר במשך חמש שנים, בין 2015 ל-2020. אחת התוכניות הגדולות שקידם בתחום הבנייה היא כמובן תוכנית מחיר למשתכן , שעד היום עוד משפיעה על ענף הנדל"ן, בעיקר בדמות פרויקטים שנמצאים בשלב הבנייה, השיווק והאכלוס.

כידוע, שימש כחלון בתפקיד שר האוצר במשך חמש שנים, בין 2015 ל-2020. אחת התוכניות הגדולות שקידם בתחום הבנייה היא כמובן תוכנית מחיר למשתכן , שעד היום עוד משפיעה על ענף הנדל"ן, בעיקר בדמות פרויקטים שנמצאים בשלב הבנייה, השיווק והאכלוס 

בסך הכול לאורך תקופת כהונתו בחרו כ-27,000 משקי בית בדירה במסגרת פרויקט מחיר למשתכן . יש לציין כי בתקופתו כשר אוצר עלו מחירי הנדל"ן בכ-20%, לאורך חמש השנים. כיום, ומחודש יוני האחרון, משמש כחלון כיו"ר דירקטוריון יונט קרדיט שירותים פיננסיים.

יו"ר דירקטוריון נתנאל גרופ הוא אריה נתנאל. אחיו, דני נתנאל, משמש כמנכ"ל החברה. יונתן קורפל ועמית שניצר משמשים כדירקטורים, ולצד הדירקטור הבלתי תלוי החדש כחלון, משמשות באותו תפקיד בחברה גם אירן מלכה-לוי ואסתרי גילעז-רן. שמה של האחרונה הוזכר בפרסום שלנו מאתמול על הקושי שאיתו מתמודדת חברת פוליגון נדל"ן במינוי דירקטורים חיצוניים.

חברת נתנאל גרופ דיווחה בדו"ח התקופתי לרבעון השלישי של 2021, שפורסם בסוף החודש האחרון, כי היא מעורבת בייזום, בתכנון, בבנייה ובשיווק של 1,889 יחידות דיור בפרויקטים שונים ברחבי הארץ – חלק החברה בהן הוא 1,224 יח"ד. בתחום הנדל"ן להשקעה היא מחזיקה בשלושה נכסים להשכרה, בחולון, ברחובות ובתל אביב, ובקרקעות בחולון ובתל אביב.

החברה עדכנה במסגרת הדו"ח כי לאחרונה זכתה בשני הליכי התמחרות על קרקעות בחולון: האחת – קרקע חקלאית שעליה שילמה 33.7 מיליון שקל, לצד משה תמר המוגדר "קרוב" לבעלי השליטה בחברה. הזכייה הזו הוכרזה בתחילת החודש; השנייה – קרקע שבה זכתה תמורת 89.5 מיליון שקל, לקראת סוף החודש שעבר. החברה מבצעת הסכם קומבינציה על הקרקע, כך שיתרת התשלום עבורה היא 45 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משה כחלוןהרשות לניירות ערךנתנאל גרופפוליגון נדל"ןאריה נתנאלדני נתנאלדירקטור חיצונידירקטור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...