מחר (ב'): מכרזי דיור במחיר מופחת עבור יותר מ-1,500 יחידות דיור ייסגרו בהצלחה?

מדובר על שני מכרזים בדימונה – עם 789 יחידות דיור בסך הכול – ועל שלושה מכרזי בכורה באור עקיבא, בדיר חנא ובמצפה רמון

שיתוף הכתבה
זאב אלקין, שר הבינוי והשיכון (יוסי אלטרמן)זאב אלקין, שר הבינוי והשיכון (יוסי אלטרמן)

חמישה מכרזי רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון, במסגרת מסלול דיור במחיר מופחת, צפויים להיסגר מחר (ב') – כולל שניים גדולים בדימונה, ושלושה ראשונים אי פעם באור עקיבא, בדיר חנא ובמצפה רמון. מספר יחידות הדיור הכלולות בחמשת המכרזים: 1,538.

שני המכרזים בדימונה כוללים יחד 789 יחידות דיור חדשות. המכרז הגדול מהשניים הוא עבור בניית 683 יחידות דיור בשכונה המזרחית בעיר, בתשעה מתחמים – מספר אשר מאפשר לרמ"י להמשיך וליישם את מדיניותה החדשה באשר למניעת זכייה של יזם אחד במתחם שלם. המכרז מציע 341 יחידות דיור לשיווק במסגרת מסלול מחיר מופחת, ו-342 בשוק החופשי. יש לציין כי המכרז כבר נדחה שלוש פעמים, לאחר שפורסם לראשונה במאי השנה.

המכרז הנוסף הוא עבור בניית 106 יחידות דיור, במתחם אחד בשכונת השחר בעיר. במכרז זה 53 יחידות דיור הן במסלול דיור במחיר מופחת, ו-53 הנותרות ישווקו בשוק החופשי. על פרסומו של מכרז זה עדכנו כאן בסוף אוגוסט האחרון. נזכיר כי בשכונה כבר שווקו בהצלחה שני מכרזי דיור במחיר מופחת, במאי השנה ובאוגוסט האחרון.

מכרז גדול נוסף במסגרת מסלול זה, שאמור להיסגר מחר, הוא מכרז עבור 652 יחידות דיור בשכונת אור ים באור עקיבא. מדובר על מכרז שכולל ארבעה מתחמים בשכונה החדשה, כך שמחצית מהדירות בו ייועדו למסלול מחיר מופחת, ומחצית לשוק החופשי

מכרז גדול נוסף במסגרת מסלול זה, שאמור להיסגר מחר, הוא מכרז עבור 652 יחידות דיור בשכונת אור ים באור עקיבא. מדובר על מכרז שכולל ארבעה מתחמים בשכונה החדשה, כך שמחצית מהדירות בו ייועדו למסלול מחיר מופחת, ומחצית לשוק החופשי. המכרז נדחה ארבע פעמים לאורך הדרך: הפרסום הראשון שלו היה גם כן במאי השנה. יש לציין כי זהו המכרז הראשון במסגרת המסלול שצפוי להיסגר באור עקיבא.

שני יישובים נוספים שלהם זו עשויה להיות הבכורה הם דיר חנא ומצפה רמון. הראשון הוא יישוב ערבי גלילי, לא רחוק מסכנין, שבו משווקות 79 יחידות דיור במסגרת המסלול – 40 ייועדו לדיור במחיר מופחת, והשאר לשיווק בשוק החופשי.

במצפה רמון מדובר על בניית 18 יחידות דיור, במתחם אחד בשכונת רמות ספיר. מחצית מהדירות ייועדו לשיווק במסגרת מסלול דיור במחיר מופחת, והמחצית הנותרת תשווק בשוק החופשי. יש לציין כי המכרז נדחה שלוש פעמים, שכן הפרסום הראשון שלו היה ביוני השנה.

כאמור, כל המכרזים הללו צפויים להיסגר מחר, בשעה 12:00. לרוב, אם לא נרשמות דחיות משמעותיות, התוצאות מפורסמות בתוך ימים אחדים באתר רמ"י.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמשרד הבינוי והשיכוןשכונת אור יםדיור במחיר מופחתשכונת השחר בדימונה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...