לקראת היתר בפרויקט הרצוג בנתניה של רותם שני? כ-34 מיליון שקל הועברו מחשבון הנאמנות ל"תשלום האגרות וההיטלים"

הפרויקט יכלול שני מגדלים בני 23 ו-27 קומות, עם 206 יחידות דיור חדשות • הכנסות הפרויקט, שיוקם בפועל על ידי דניה סיבוס, מוערכות בכ-441 מיליון שקל, והרווח הגולמי – בכ-102 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
דידי ידידיה ואבי טוריסקי, בעלי השליטה בחברת רותם שני (רותם שני)דידי ידידיה ואבי טוריסקי, בעלי השליטה בחברת רותם שני (רותם שני)

חברת רותם שני יזמות והשקעות נערכת, כך נראה, לקראת קבלת היתר בנייה בפרויקט הרצוג בנתניה: החברה הודיעה היום (ה') כי אתמול העביר נאמן הפרויקט מחשבון הנאמן, כאמור בשטר הנאמנות, סך של כ-34.1 מיליון שקל לטובת "תשלום האגרות וההיטלים הנדרשים לצורך קבלת היתר בנייה לפרויקט הרצוג נתניה", כך בהודעתה. 

"הסכום הועבר מחשבון הנאמן, על ידי הנאמן, ישירות לחשבונות התאגיד המקומי אשר פורטו באגרות לתשלום. לאחר העברה האמורה, היתרה בחשבון הנאמן מסתכמת לסך של כ-22 מיליון שקל, אשר בהתאם להוראות בשטר הנאמנות, לאחר קבלת היתר בנייה לפרויקט הרצוג תועבר על ידי הנאמן לחשבון הליווי של פרויקט הרצוג לצורך השלמת ההון עצמי לפי דרישת הבנק המלווה. היתרה, אם תישאר, תועבר לחשבון החברה".

לאחר העברה האמורה, היתרה בחשבון הנאמן מסתכמת לסך של כ-22 מיליון שקל, אשר בהתאם להוראות בשטר הנאמנות, לאחר קבלת היתר בנייה לפרויקט הרצוג תועבר על ידי הנאמן לחשבון הליווי של פרויקט הרצוג לצורך השלמת ההון עצמי לפי דרישת הבנק המלווה. היתרה, אם תישאר, תועבר לחשבון החברה"

נציין כי במסגרת פרויקט הרצוג ייבנו שני מגדלי מגורים חדשים בני 23 ו-27 קומות, ובהם 206 יחידות דיור. בפברואר השנה נבחרה חברת דניה סיבוס לשמש כקבלן הביצוע בפרויקט, זאת בתמורה פאושלית של כ-177 מיליון שקל. בחודש החולף התקשרה החברה בהסכם מימון לפרויקט הרצוג, בהיקף של 517 מיליון שקל. "מסגרות המימון תעמודנה בתוקף עד ליום 30 בספטמבר 2025", כתבה אז החברה בהודעתה.

נציין כי על פי הדו"ח הרבעוני לרבעון השלישי שפרסמה רותם שני בימים האחרונים, ההכנסות הצפויות מהפרויקט הן כ-441 מיליון שקל, העלויות הצפויות הן כ-333 מיליון שקל, והרווח הגולמי הוא כ-102 מיליון שקל. החברה מעריכה כי השלמת הבנייה בפרויקט תתרחש ברבעון השני של 2025.

רותם שני הונפקה בבורסה בחודש ינואר השנה, לפי שווי שוק של כ-125 מיליון שקל. בשלושת החודשים האחרונים עלתה המניה ב-4.3%, אם כי באוקטובר-נובמבר חוותה שפל גדול – שממנו עלתה בצורה מרשימה למדי, בשיעור של כ-25% ואף יותר מזה.

השבוע הודיעה החברה כי הסכם המכר בינה לבין מבנה, סביב רכישת חלקה של ICR בפרויקט קריית שחקים בהרצליה, הושלם. כפי שדיווחנו כאן באוקטובר האחרון, החברה רכשה את מלוא הזכויות של ICR – שותפתה לשעבר – בפרויקט, תמורת 80 מיליון שקל, סכום ששמרה בחשבון נאמנות עבור קבוצת מבנה. 

"סכום הרכישה, לרבות התמורה הנוספת בגין הסבת הלוואת בעלים אשר העמידה השותפה לקריית שחקים, הועבר על ידי מבנה אל חשבון השותפה, ומנגד העבירה השותפה לחברה את כל המסמכים הנדרשים על מנת להעביר את המניות הנרכשות לבעלות החברה. במקביל חתמו החברה ומבנה על הסכם לסיום נאמנותה של החברה על המניות הנרכשות, עבור מבנה, כך שהחברה העבירה את מלוא הזכויות והחובות במניות הנרכשות ו/או בקשר אליהן למבנה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךקבוצת מבנהדניה סיבוסICRדידי ידידיהאבי טוריסקירותם שניהיתר בנייהפרויקט הרצוג בנתניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...