על רקע הקמת קרן ההשקעות הנוספת: אלקטרה נדל"ן ביצעה עסקאות בהיקף כ-350 מיליון דולר בארה"ב – בדצמבר לבדו

מתחילת נובמבר ביצעה החברה באמצעות קרנות ההשקעה שלה עסקאות בסכום של כמעט חצי מיליארד דולר • המנכ"ל גיל רושינק: "אלקטרה נדל"ן נמצאת בתנופת פעילות"

שיתוף הכתבה
גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)

חברת אלקטרה נדל"ן ממשיכה לפעול "בעצימות גבוהה" בשוק המגורים בארה"ב, ועל רקע ההודעה על הקמת הקרן הרביעית להשקעות במקבצי דיור, מעניין לראות עד כמה ענפה פעילותה בתקופה האחרונה: מנתונים שאספנו על סמך הודעותיה לרשות לניירות ערך עולה כי מתחילת החודש הנוכחי, כלומר לאורך כשלושה שבועות בלבד, ביצעה החברה עסקאות רכישה ומכירה בשוק הדיור בארה"ב בהיקף של 349.5 מיליון דולר. אם מוסיפים לכך את העסקאות שבוצעו גם בנובמבר, מגיעים לסכום שמתקרב לחצי מיליארד דולר: 464.7 מיליון דולר, בחודשיים בלבד.

גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן , אמר היום כי "אלקטרה נדל"ן נמצאת בתנופת פעילות וביישום המודל העסקי, שבבסיסו הקמת קרנות פרייבט אקוויטי המתמקדות בהשקעה בנכסי בסיס יציבים, לצד פוטנציאל השבחה משמעותי. 

אנו משיקים עתה את קרן מקבצי הדיור הרביעית שלנו, המתווספת לפעילות הקרנות האחרות שלנו, הפועלות גם בתחומי ההלוואות למקבצי דיור, בתים צמודי קרקע (SFR), מלונאות, וכן קרן המשרדים שאנו מקימים בימים אלה בבריטניה. בכל הקרנות אלקטרה נדל"ן הינה השותף הכללי (GP), ועל פי מודל זה ממקסמת את פוטנציאל יצירת הערך עבור בעלי מניותיה".

הקרן הרביעית של החברה הציבה יעד גיוס של מיליארד דולר. כיום מנהלת אלקטרה נדל"ן כ-2.7 מיליארד דולר, בארבע קרנות – שלוש קרנות מקבצי דיור ועוד קרן חוב למקבצי דיור - בשלל פלטפורמות ההשקעה שצוינו לעיל. מטרת הקרן החדשה תהיה "השקעות במקבצי דיור בדרום-מזרח ארה"ב, ומקסום שווים על ידי ניהול אקטיבי ותוכניות השבחה "

נציין כי הקרן הרביעית של החברה הציבה יעד גיוס של מיליארד דולר. כיום מנהלת אלקטרה נדל"ן כ-2.7 מיליארד דולר, בארבע קרנות – שלוש קרנות מקבצי דיור ועוד קרן חוב למקבצי דיור - בשלל פלטפורמות ההשקעה שצוינו לעיל. מטרת הקרן החדשה תהיה "השקעות במקבצי דיור בדרום-מזרח ארה"ב, ומקסום שווים על ידי ניהול אקטיבי ותוכניות השבחה באותה מתכונת פעילות כפי שבוצע בשלוש קרנות ההשקעה הראשונות", כך מוסרת החברה. 

סטטוס הקרנות הפעילות של החברה, נכון לסוף הרבעון השלישי של 2021 הוא כזה: קרן מקבצי דיור 1 - סך התחייבויות 215 מיליון דולר; רכשה 22 מקבצים ומימשה 13; קרן מקבצי דיור 2 - סך התחייבויות - 462 מילוין דולר; רכשה 42 מקבצים, מימשה ארבעה; קרן מקבצי דיור 3 - סך התחייבויות - 980 מיליון דולר; רכשה 43 מקבצים; קרן חוב למקבצי דיור - סך התחייבויות 285 מיליון דולר; ביצעה 33 עסקאות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאלקטרהגיל רושינקנדל"ן בחו"למקבצי דיור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...