תוכנית הענק לפינוי בינוי במתחם בן גוריון ברמלה עושה את דרכה לותמ"ל: 3,082 יח"ד חדשות

את התוכנית תגיש הכשרת הישוב התחדשות עירונית יחד עם עיריית רמלה • הרווח הגולמי הכולל מהפרויקט; 270 מיליון שקלים

שיתוף הכתבה
דניאל נמרודי מנכ"ל הישוב החדש, מקבוצת הכשרת הישוב (רובי קסטרו)דניאל נמרודי מנכ"ל הישוב החדש, מקבוצת הכשרת הישוב (רובי קסטרו)

חברת הכשרת הישוב התחדשות עירונית הודיעה היום לבורסה לניירות ערך כי היא תגיש יחד עם עיריית רמלה את התב"ע לפרויקט מתחם בן גוריון בעיר. את התב"ע היא תגיש לותמ"ל שצפוי לדון בתוכנית כבר במהלך חודש ינואר הנוכחי.

התוכנית כוללת הריסת 528 יח"ד קיימות ובניית 3,082 יחידות דיור חדשות, מהן הקמה של 2,482 יחידות דיור חדשות ו- 600 יחידות דיור בשלב המיועד לעיבוי וחיזוק),בבנייה המשלבת בתוכה עירוב שימושים של מסחר בשטח של כ- 7,500 מ"ר משרדים בשטח של כ-6,055 מ"ר, מבני ציבור ושטחים פתוחים. הפרויקט משתרע על שטח של כ-160 דונם, בין הרחובות יהודה שטיין, שדרות בן גוריון, שדרות דוד רזיאל ו-א.ס. לוי ברמלה, וייבנה בשישה שלבים. כשלב ראשון במימוש התוכנית, הכשרה התחדשות מקדמת כיום הקמה של כ- 2,100 דירות חדשות, מהן 1,650 דירות המתוכננות לשיווק על ידי הכשרה התחדשות.

הדמית הפרויקט (קרדיט: TOTEM)

"כמו כן, במסגרת הדוח המיידי העריכה הכשרה התחדשות כי הקמת שלב א' בפרויקט, שיכלול 270 דירות תחל במהלך שנת 2023, וכי להערכתה הרווח הגולמי הכולל הצפוי מן הפרויקט מסתכם בסך של כ- 270 מיליון שקלים. הרווח הגולמי הצפוי בגין שלב א' הינו כ-50 מיליון שקל".  

שלב א' בפרויקט 'בן גוריון' ברמלה הוא אחד מ- 4 הפרויקטים הכלולים בהתקשרות האסטרטגית של הכשרת הישוב עם קבוצת מנורה-מבטחים עליה דיווחה הכשרת הישוב לפני מספר שבועות. במסגרת ההתקשרות של הכשרת הישוב ומנורה, תשקיע מנורה, כשותפה, בהון העצמי של הפרויקט, לצד הכשרת הישוב. 

דניאל נמרודי, מנכ"ל הישוב החדש, מקבוצת הכשרת הישוב: "אנחנו מעדכנים היום על אבן דרך חשובה באחד מפרויקטי הדגל של הכשרת הישוב. הכשרת הישוב נמצאת כיום בתנופת פיתוח אדירה עם כ-250 יחידות דיור בביצוע, כ-6,900 יח"ד בשלבי קידום משמעותיים ועוד אלפי יח"ד נוספות בשלבי תכנון שונים. הפרויקט ברמלה שאושר במועצת העיר, והינו לקראת דיון להפקדה להתנגדויות הציבור בחודש ינואר בותמ"ל, נהנה ממיקום אסטרטגי הכולל נגישות תחבורתית גבוהה, לצד קירבה למוסדות חינוך, פנאי ותרבות.

מדובר בפרויקט ברמה תכנונית גבוהה ביותר, עשיר בגינות ציבוריות לרווחת התושבים, שישנה את אופי האזור כולו. אנו מודים לעיריית רמלה, למנהלת להתחדשות עירונית ולכל המעורבים בקידום הפרויקט ומתכוונים לעלות על הקרקע כבר במהלך שנת 2023". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית רמלהרמלהפינוי בינוי בורסה לניירות ערךדניאל נמרודיהכשרת הישוב התחדשות עירוניתמתחם בן גוריון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...