קבוצת גבאי פותחת את השנה עם הסכם קומבינציה חדש בחיפה, צפי להכנסות; 450 מיליון שקלים

הקבוצה תגיש תב"ע חדשה שמטרתה הגדלת הזכויות בקרקע ל-300 יח"ד ו-700 מ"ר מסחר • שטח הפרויקט 22.5 דונם

שיתוף הכתבה
אלי גבאי מבעלי קבוצת גבאי (יח"צ)אלי גבאי מבעלי קבוצת גבאי (יח"צ)

קבוצת גבאי הודיעה הבוקר לבורסה לניירות ערך, כי היא חתמה על הסכם קומבינציה בשכונת מורדות לינקולן בחיפה. בשלב הראשון החברה תרכוש 50% מזכויות הקרקע מידי הבעלים. החברה תפעל להגשת תב"ע חדשה שתגדיל את זכויות הבנייה בקרקע לכ-300 יח"ד וכ-700 מ"ר מסחר, בשטח כולל של 22.5 דונם. החברה צופה כי אם התב"ע אכן תאושר עלות ההקמה של הפרויקט יעמוד על כ-400 מיליון שקלים וצפי ההכנסות מהפרויקט יעמוד על כ-450 מיליון שקלים. 

בשלב השני החברה תוכל לרכשו את יתרת 50% מזכויות הקרקע מידי השותף: "לחברה ניתנת אופציה באופן בלתי חוזר לרכוש את יתרת 50% מזכויות הבעלות של הבעלים בתוך 30 יום ממועד החתימה".

קיומו של ההסכם תלוי בכמה תנאים מתלים: "התחייבות החברה לפעול לקבלת אישור ומתן תוקף סטטוטורי לתב"ע חדשה אשר תמקסם את הזכויות הניתנות לבניה ואשר תקודם על ידי החברה, במסגרתה יהיה ניתן להקים על המקרקעין פרויקט אשר יכלול מגורים ושטחי מסחר כ- 300 יח"ד וכן כ- 700 מ"ר מסחר, בהתאמה וזאת עד ולא יאוחר מחלוף 60 חודשים ממועד החתימה. כל צד יהיה זכאי להאריך את התקופה להתקיימות התנאי המתלה ב-24 חודשים".

במסגרת השותפות הוסכם כי החברה תעמיד הלוואה לבעלי הקרקע: "החברה התחייבה להסדיר עבור הבעלים העמדת הלוואה מאת מוסד פיננסי בסך של 40 מיליון ש"ח באמצעותה יעשה הבעלים שימוש לצורך פירעונם של תשלומים החלים על הבעלים לצורך הסרת משכנתאות הרשומות ביחס למקרקעין. החברה התחייבה להגדיל את היקף ההלוואה בתוך 18 חודשים ממועד החתימה עד לסך של 48 מיליון ש"ח. ההלוואה תועמד לתקופה של 5 שנים ותוארך בהתאם לתקופות ההארכה הקבועות בהסכם".

אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי : "אנחנו פותחים את 2022 עם עסקת קומבינציה במיקום מצוין בחיפה. זוהי עסקה מול בעלי קרקע פרטי, המבטאת את יכולתה של קבוצת גבאי לאתר הזדמנויות עסקיות ייחודיות, הודות לנגישות והכרות מעמיקה עם השוק.  מדובר מבחינתנו בעסקה שתתרום לגידול בהיקפי פעילות החברה, וזוהי לנו למעשה דריסת רגל ראשונה בחיפה כשאנחנו תרים אחר עסקאות נוספות באזור. עיריית חיפה מקדמת מאד את תכנית מורדות לינקולן, במסגרתה יבנו כ- 2,000 דירות, ואנו נהיה חלק מתוכנית חשובה זו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת גבאיאלי גבאיהסכם קומבינציהבורסה לניירות ערךשכונת לינקולן חיפה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...