אפריקה התחדשות עירונית ודניה סיבוס חתמו על הקמת שני בנייני בוטיק על סכום של 56.1 מיליון שקל

חברת פורמה פרויקטים שנמצאת בבעלותה של דניה סיבוס תקים שני בנייני בוטיק במקום שני בניינים קיימים ברחוב בלוך בתל אביב. 49 יח"ד ושטח של 4,474 מ"ר לא כולל חניון תת קרקעי.

שיתוף הכתבה

אפריקה התחדשות עירונית , הודיעה היום (ב') לבורסה לניירות ערך בתל אביב. שבכוונתה להתקשר יחד עם חברה צד ג' חיצונית בהסכם קבלנות בפרויקט התחדשות עירונית ברחוב בלוך בתל אביב. החברה השנייה אליה מתקשרת אפריקה התחדשות עירונית הינה פורמה פרויקטים שבבעלות דניה סיבוס .

לפי הוראות הסכם הקבלנות, תבצע חברת פורמה את עבודות ההקמה של בניין בוטיק ברחוב בלוך בת"א. (בהתאם להוראות תמ"א 38/2 ) הכוללות עבודות הריסה, חפירה ודיפון כמו גם פיתוח קרקע בתחום המגרש והקמת חניון תת קרקעי. יחד עם זאת, תמסור את הדירות לאפריקה התחדשות עירונית ו/או למי שתורה לה.

לפי הדיווח, יצרה חברת אפריקה ישראל ו"השותף" (חברת צד ג' חיצונית),קשר עם בעלי יחידות הדיור בשני בנייני מגורים ברחוב בלוך בתל אביב, בו הסכימו להרוס את הבניינים הקיימים על מנת להקים פרויקט חדש למגורים. שני בניינים של שבע קומות מעל לקומת קרקע כל אחד. בני 24 ו-25 יח"ד (סה"כ 49),בשטח כולל של כ-4,474 מ"ר וכן חניון תת קרקעי בן שתי קומות בשטח של כ-2029 מ"ר.

הפרויקט יבוצע בתנאי עד מפתח ובהתאם לתמורה ולשירותים למיזם המשותף שיתקבלו מחברת פורמה, תהיה זכאית החברה לתמורת פאשולית וסופית של כ-51.1 מיליון שקלים. חלקה של אפריקה התחדשות עירונית יעמוד על כ-43.2 מיליון שקלים לפי אחוז החזקותיה העומד על 77 אחוזים.

בנימוקים של ועדת הדירקטוריון להסכם נכתב: "לקבוצת החברה ניסיון רב בעבודה עם קבוצת דניה סיבוס בכלל ועם פורמה בפרט, בפרויקטים רבים, בעלי מאפיינים דומים לפרויקט." עוד צוין שהמפקח הפרויקט שהינו מפקח חיצוני פנה לחברות קבלנים שנבחרו על ידו ללא התערבות של אי אלו מהצדדים המעורבים במיזם. "התקבלו בי דו של המפקח 5 הצעות מחיר, לרבות הצעתה של פורמה. יצוין, כי הצעתה של פורמה נקבה במחיר של 48.2 מיליון ש"ח, כאשר בנוסף התקבלו הצעות בסך של כ – 46.2 מיליון ש" ח, 46.8 מיליון ש"ח, 50.2 מיליון ש"ח ו- 53.5 מיליון ש"ח) כל הסכומים - לפני תוספת מע"מ כדין.)"

בהתייחסויות להצעות האחרות ציינה ההודעה " כי אין הצדקה למחיר הגבוה שנקבה ההצעה." בעניין ההצעה השנייה למרות שמדובר בקבלן ראוי איתנותה הפיננסית של דניה סיבוס מפחיתה את הסיכונים בפרויקט.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דניה סיבוסתל אביבאפריקה התחדשות עירוניתפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...