לאחר יותר משלוש שנים: יש זוכה למכרז בביתר עילית; ההצעה הזוכה: כ־29.5 מיליון שקלים

שטח המגרש הינו 6.2 דונם וצפויות לקום בשטח זה 50 יח"ד. החברה הזוכה משכנות העומרים תצטרך בנוסף למחיר הצעתה, להוציא כ־22.7 מיליון שקלים על הוצאות פיתוח

שיתוף הכתבה
ביתר עילית (שאטרסטוק)ביתר עילית (שאטרסטוק)

לאחר יותר משלוש שנים ממועד הפרסום הראשון - ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל הודיעה על הזוכה במכרז הפומבי לבניית 50 יח"ד בביתר עילית. משכנות העומרים זכתה במכרז עם הצעה של כ־29.5 מיליון שקלים כאשר אליהם יתווספו הוצאות הפיתוח על סך 22.7 מיליון שקלים. יש לציין שההצעה הגבוה ביותר עמדה על סכום גבוהה משמעותית, של 51.1 מיליון שקלים אך הצעה זו נפסלה. שטח המכרז הינו 6,200 מ"ר, מיועד להיות מרכז עירוני. מחיר המינימום במכרז עומד על כ־2.7 מיליון שקלים ובסך הכול הוגשו שמונה הצעות.  

בחוברת המכרז יש התייחסות גם לשטחים מסביב לאזור הבנייה כך שיילקחו בחשבון על ידי זוכה המכרז: "חשוב לציין שהבנייה תתבצע בסמוך לאזור מאוכלס כולל מוסדות ציבור. על הזוכה לנקוט על חשבונו בכל האמצעים הנדרשים על מנת להבטיח את שלום הציבור העובר בדרך ולמנוע שיבוש באורח החיים של התושבים. במסגרת האמור לעיל יובהר כי הזוכה במכרז לא יוכל לאחסן על המדרכות, הכבישים והשצ"פים: חומרי בנייה, משרדים, מחסנים, פסולת וכד', עליו להבטיח שהדרך והשטחים הציבוריים יהיו נקיים ממכשולים". נוסף על כך, מצוין שעל העירייה לפנות מבנה יביל של קבלן בנייה שבונה במגרש הגובל ועסק הפועל כמשתלה.  

כאמור המכרז פורסם לראשונה בסוף 2018 ונדחה 13 פעמים. על הזוכה במכרז יהיה להכין תוכנית תב"ע מפורטת למתחם הספציפי כפי שנכתב בחוברת המכרז: "מובהר בזאת כי בהתאם להוראות התב"ע, סעיף 4.4 בפרק טבלת אזורים ויעודים זכויות הבניה במתחם יקבעו בהתאם לתוכנית מפורטת נפרדת שתוגש למתחם זה. באחריות הזוכה לקדם את התוכנית המפורטת על חשבונו ולאשר אותה מול המשרד, רשויות התכנון המוסמכות וכל הגורמים הרלוונטיים. ככל ותהא סתירה בין האמור בפסקה זו להוראות אחרות בחוברת המכרז על כל נספחיה, הרי שהאמור בפסקה זו יגבר. מובהר ומודגש כי הנתונים המוטמעים בהוראות המכרז על כל נספחיו ביחס לזכויות במתחם אינם מחייבים, ומתבססים על הערכה ראשונית שנעשתה על ידי העיריה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ביתר עיליתתוכנית מפורטתרמ"ימכרז לצביון חרדימרכז עירוני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...