קרדן נדלן תבצע פרויקט מגורים במעלה אדומים בתמורה ל־162 מיליון שקל; רמ"י סיימה מספר שיווקים מוצלחים ברחבי הארץ

בולטהאופ השקעות נדל"ן וקפיטל פלטינום מכרו פנטהאוז יוקרתי בפרויקט "מול-ים יפו" לרוכש אחד תמורת כ-32 מיליון שקל • בניגוד להחלטות הקודמות - תקום מלונית דרכים ליד אזור התעשיה תפן

שיתוף הכתבה
מימין לשמאל: רומן רוזנטל מנכ"ל מירלנד, ינקי קווינט יו"ר רמ"י, יניב מהלי מנהל הפיתוח החדש בחברה הכלכלית חדרה ועמוס דאבוש מנכ"ל קרדן נדל"ןמימין לשמאל: רומן רוזנטל מנכ"ל מירלנד, ינקי קווינט יו"ר רמ"י, יניב מהלי מנהל הפיתוח החדש בחברה הכלכלית חדרה ועמוס דאבוש מנכ"ל קרדן נדל"ן

•  רשות מקרקעי ישראל הודיעה השבוע לכלי התקשורת על שיווק מוצלח של מספר מכרזים שונים ברחבי המדינה. משכן אליהו חברה לבניה והשקעות, כזוכה במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה במתחם לבנייה רוויה של כ-32 יח"ד בשכונת בית הכרם, רחוב תלמה ילין בירושלים ותשלם סכום כולל של כ־65 מיליון שקלים לרמ"י. במרחב דרום, 'גשם למשתכן' זכתה במכרז פומבי לבניית 200 יח"ד מיוחד מוגן\בית אבות בדימונה. בסכום כולל של כ־18 מיליון שקלים

במחוז צפון, רמ"י הכריזה על מספר זוכים במכרז על שני מתחמים לבנייה רוויה של כ־33 יח"ד בשכונה המערבית במגדל העמק. החברות ישלמו סכום כולל של כ־28 מיליון שקלים על שני המגרשים. במכרז אחרון בפרסום של רמ"י שנסגר במרכז, רמ"י הכריזה על כמה זוכים לזכות חכירה בשני מגרשים לבנייה צמודת קרקע בקיר משותף של כ‏‏־4 יח"ד בבת חפר. החברות הזוכות ישלמו ביחד, על שני המתחמים כ־7.5 מיליון שקלים. 

שכונת מגורים במגדל העמק, אילוסטרציה (עיריית מגדל העמק)

• יניב מהלי מונה לאחרונה לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי בחברה הכלכלית חדרה. מהלי בעל תואר ראשון בניהול  מהאוניברסיטה הפתוחה והנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים בעל ותק של כ-8 שנים. לפני שהגיע לחברה הכלכלית חדרה, עבד כ־3 שנים עם היזם איל שמי כמנהל הפרויקטים שלו ויועץ לפיתוח עסקי, במסגרת התפקיד קידם מהלי פרויקטים כמו השבחת נכסים שינויי תבע עיצוב ופיקוח פרויקטים של אנרגיה ירוקה, התייעלות אנרגטית, התקנת פאנלים סולאריים וכדומה.

העיר חדרה, אילוסטרציה (שאטרסטוק)

• חברת קרדן נדל"ן יזום ופיתוח הודיעה השבוע לבורסה, על כך שחברת הבת שבבעלותה המלאה, אל הר הנדסה ובנייה חתמה על הסכם עם חברת אופקים מעלה אדומים לבניית פרויקט מגורים בהיקף כולל של 170 יח"ד במבנה אחד 30 קומות במעלה אדומים. תקופת הביצוע של הפרויקט צפויה להמשך כ- 42 חודשים ממועד תחילת העבודות והתמורה בגינו מסתכמת לסך של כ־ 162 מיליוני שקלים. העבודות בפרויקט צפויות להתחיל ברבעון האחרון של השנה הנוכחית. 

מעלה אדומים, אילוסטרציה (שאטרסטוק)

• החברות בולטהאופ השקעות נדל"ן וקפיטל פלטינום מדווחות על מכירת פנטהאוז יוקרתי בפרויקט "מול-ים יפו" לרוכש אחד תמורת כ-32 מיליון שקל, למטרת מגורים. שטח הפנטהאוז הוא כ- 390 מ"ר, עם מרפסות בשטח כולל של כ- 265 מ"ר. העסקה כללה גם 3 חניות בחניון תת קרקעי של הפרויקט.

הדמיית פרויקט מול-ים יפו (STUDIO BONSAI)

הפרויקט המשותף בין בולטהאופ בראשות היזם רן פרסברג וקפיטל פלטינום שבבעלות רוני זוהר, אילן אברהמי ואסף אופנהיים. הפרויקט חולש על 3.1 דונם וממוקם ב "מתחם הנזירות" בסמוך לבית השגריר הצרפתי ביפו, במרחק הליכה של כ- 3 דקות מהים. מהחברות נמסר כי כ- 80% מהדירות בפרויקט כבר נמכרו.

• חברת 'מירלנד דוולופמנט קואפריישן, ממשיכה לעדכן את הבורסה בכל הקשור להתפתחויות העולות בעסקי החברה בעקבות הפלישה של רוסיה לאוקראינה. בין היתר לאור הטלת סנקציות פיננסיות וכלכליות שונות על אנשי עסקים, פוליטיקאים ועל רוסיה עצמה מטעם מדינות המערב וכן תגובת הפדרציה הרוסית לסנקציות אלו, החברה מבקשת לעדכן, כי ביום 2022.3.2 על-פי צו נשיא רוסיה מס' 81, הוטלו מגבלות מסוימות על עסקאות שתוצאתן רכישה/העברת בעלות בנכסי נדל"ן, לפיה אם בעסקה שכזו מעורב גורם ה קשור למדינה שאינה ידידותית )שהרשימה שלה כבר אושרה על-ידי הממשלה הרוסית וכעת כוללת, בין היתר, את כל מדינות האיחוד האירופי, לרבות קפריסין מדינת התאגדותה של החברה(, העסקה כפופה לאישור של ועדה ממשלתית חדשה מיוחדת השולטת בהשקעות זרות.

• לאחר שהבקשה להקמת מלונית דרכים ליד אזור התעשיה תפן נדחתה בפעם הראשונה, פנה היזם לעו"ד קייס נאסר, שותף במשרד מ. פירון ושות', שהגיש בקשה מטעם היזם לעיון חוזר בהחלטה. למרות שבקשה לעיון חוזר היא הליך שאינו שגרתי במוסדות התכנון, הוועדה קיבלה את הבקשה לאחר שנטען לפגמים בהליך, וערכה דיון נוסף.

הדמיית המלונית (רודי ברגר)

אולם, גם בדיון הנוסף, דחתה הוועדה את התוכנית בטענה שאין אפשרות משפטית לאשר את התכנית לפי תכנית המתאר הארצית למלונאות בישראל. אחרי דין ודברים עם היועץ המשפטי של הוועדה, הגיש עו"ד נאסר בקשה נוספת לעיון חוזר והצליח לשכנע את הוועדה כי טעות בידה.

חברת גרופית בבעלותו ובהנהלתו של עמיר רחלבסקי מדווחת על קבלת היתר בפרויקט "גרופית בפסגה" בשכונת פסגת הדר בפתח תקוה. בעקבות קבלת ההיתר החברה תתחיל בשיווק הבניין השני לצד המשך שיווק הבניין הראשון. החברה יצאה בשיווק במחירי השקה בינואר האחרון, ומכרה בתקופה זו כ-40 דירות.

עמיר רחלבסקי מנכ"ל ובעלים חברת גרופית  (רפי קורן)

פסגת הדר בפתח תקוה היא השכונה החדשה האחרונה באזור הדרום-מערבי של פתח תקוה. היא נמצאת בצמוד למתחם "יכין סנטר", המשלב תעסוקה, מסחר, מקומות בילוי ומסעדות, וכן לצד המתחם הקולינרי "שופ טיים". בצמוד לשכונה נמצא אזור התעסוקה רמת סיב וכן קמפוס בילינסון, והקניון הגדול של פתח תקוה במרחק הליכה קצרה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אל הר הנדסהרומן רוזנטלהחברה הכלכלית חדרהבולטהאופעמיר רחלבסקיקרדן נדל"ןירושליםאסף אופנהייםרמ"ימגדל העמקמלחמהיניב מהלימעלה אדומיםאופקים מעלה אדומיםקפיטל פלטינוםרן פרסברגרוני זוהראילן אברהמירוסיהסנקט פטרסבורגבת חפרחברת גרופית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...