שיווק מוצלח למכרז רמ"י בעיר היין באשקלון; הוגשו 123 הצעות לארבעת המתחמים

מדובר במכרז פומבי של 536 יח"ד • ארבע החברות הזוכות ישלמו לרמ"י סכום כולל של כ־352.7 מיליון שקלים • לפי דו"ח הלמ"ס אשקלון היא העיר השנייה בהיקף התחלות הבנייה לשנת 2021

שיתוף הכתבה
בנייה חדשה באשקלון, שאטרקסטוק בנייה חדשה באשקלון, שאטרקסטוק

רשות מקרקעי ישראל שיווקה בהצלחה מכרז פומבי של 536 יח"ד, בשכונה החדשה והמבוקשת אשר נבנית באשקלון, 'עיר היין'. סך הכול הוגשו 123 הצעות לארבעת המתחמים במכרז. הסכום הכולל אותו ישלמו הזוכות (כולל הוצאות פיתוח) עומד על כ־352.7 מיליון שקלים. המכרז פורסם בחודש נובמבר האחרון ונפתח ב־17 לפברואר. ועדת המכרזים הכריזה על הזוכים ביום הסגירה של המכרז שהיה אתמול.

במתחם א' ייבנו 164 יח"ד ושטחו הוא כ־4,854 מ"ר, הזוכה במתחם היא אמלוני לבניין ופיתוח. החברה הציעה סכום של כ־74.3 מיליון שקלים על המתחם ובנוסף תשלם לרמ"י כ־20.6 מיליון שקלים על הוצאות הפיתוח. במתחם ב' ייבנו 116 יח"ד ושטחו הוא כ־6,281 מ"ר, הזוכה היא גוהרי יוסי השקעות עם הצעה של 55.5 מיליון שקלים ובנוסף להוצאותיה יתווספו 16.7 מיליון שקלים הוצאות פיתוח. 

במתחם ג' ייבנו 130 יח"ד ושטחו הוא כ־5,394 מ"ר, הזוכה במתחם, אפי קפיטל נדל"ן הציעה סכום של 64.8 מיליון שקלים על המתחם אשר הוצאות הפיתוח בו עומדות על כ־18.4 מיליון שקלים. במתחם ד' ייבנו 126 יח"ד ושטחו הוא כ־7,879 מ"ר, הזוכה במתחם היא פורט נדל"ן אשר הציעה כ־82.7 מיליון שקלים על המתחם האחרון במכרז אשר הוצאות הפיתוח בו עומדות על כ־19.7 מיליון שקלים. 

המכרז הוא המשך המגמה התכנונית בעיר אשקלון אשר ממוקמת במקום השני מבין הערים ברחבי הארץ, בדו"ח הלמ"ס שפורסם בשבוע שעבר על התחלות בנייה בשנת 2021 עם 3,743, שנייה רק לתל אביב. העיר הדרומית, ממשיכה את המגמה שהתחילה בשנה לפני כן כפי שגם כן עולה מהדו"ח. 

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם התייחס לא פעם לתנופת הבינוי בעיר ולעיר העיין בפרט: ״העיר אשקלון נמצאת בתנופה אדירה של בינוי ופיתוח עם יישומו של הסכם הגג הגדול בישראל ובנייתן של למעלה מ-11 אלף יחידות דיור בשכונת עיר היין בלבד. לצד זה, אשקלון ממשיכה ליהנות מהגירה חיובית ומאטרקטיביות הן בקרב זוגות צעירים והן בקרב משפחות שבוחרות להקים בעיר את ביתם החדש ולגדל בה את משפחתם. הם עושים זאת בזכות מערכת חינוך מצטיינת, זוכת פרס החינוך הארצי, פתרונות התחבורה המתקדמים, הקמת מפעלי תעסוקה ותעשייה ואיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלתומר גלאםשכונה חדשהאשקלוןעיר הייןמכרז פומבי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...