רותם שני צפויה להרוויח 42 מיליון שקל מפינוי בינוי במתחם שלונסקי בתל אביב

החברה הוסיפה את חתימתה על הסכם פינוי בינוי החתום על ידי 75% מבעלי הזכויות במקרקעין שיהרסו • 2 בניינים משותפים הכוללים יחד 30 יח"ד למגורים ובמקומם יקומו מבני מגורים בני 11 קומות וסך של 95 יח"ד

שיתוף הכתבה

חברת רותם שני יזמות השקעות, הודיעה היום לבורסה בתל אביב על כך שהוסיפה את חתימתה על הסכם פינוי בינוי החתום על ידי 75% מבעלי הזכויות במקרקעין ברחוב וינשל 1 (שלונסקי 25) וראובן רובין 2 (שלונסקי 29) בתל אביב עליהן בנויים 2 בניינים משותפים הכוללים יחד 30 יח"ד למגורים. 

במסגרת הסכם הפינוי בינוי, התחייבה החברה להריסת המבנים הקיימים במקרקעין והקמת מבני מגורים חדשים בני 11 קומות בשטח כולל של כ־12.5 אלף מ"ר, בתוספת חניות תת קרקעיות ומחסנים, אשר על פי התכנון צפויים לכלול סה"כ כ-95 יח"ד, מתוכן 30 יחידות דיור שייכות לבעלים ויתרת 65 הדירות לשיווק על ידי החברה. זאת בהתאם לתב"ע חדשה בסמכות ועדה מחוזית ובהתאם להיתרי בנייה שיוצאו כדין.

כחלק מתנאי הפרויקט החברה תקבל את מלוא זכויות הבנייה הקיימות לרבות זכויות הנובעות או קשורות למקרקעין. בשאלת הזמנים, החברה דיווחה על כך שהיא פועלת להכנה וקידום של תב"ע חדשה. התב"ע החדשה משובצת לדיון בוועדה המקומית ת"א בחודש יוני 2022 וככל ותאושר, תועבר לדיון בוועדה המחוזית לשם אישורה. להערכת החברה, דיון התכנית ואישורה (ככל שתאושר) בוועדה המחוזית צפוי להתקיים בתוך שנתיים ממועד הדיון בתב"ע החדשה בו ו עדה המקומית.

לאחר אישור התב"ע בוועדה המחוזית, תפעל החברה להפקת היתר בנייה לפרויקט אשר צפוי להיות, בהתבסס על המועדים המתוכננים כאמור לעיל, לקראת תום שנת 2025 ולא יאוחר מתום הרבעון השני לשנת 2026. בהתאם לאמור לעיל, מעריכה החברה את מועד התחלת הקמת הפרויקט במהלך הרבעון השני לשנת 2026 ואת סיומו במהלך הרבעון הרביעי לשנת 2028. כאמור, החברה עברה את רוב החתימות הדרוש לביצוע פרויקט ואף להגשת תב"ע חדשה. 

להערכת החברה, בסמוך למועד הדיווח, עלות ההשקעה הכוללת בפרויקט צפויה להסתכם לכ-180 מיליון שקל ללא מע"מ והיקף ההכנסות צפוי להסתכם לכ-221 מיליון שקל ללא מע"מ, אשר משקף רווחיות צפויה של כ-42 מיליון שקל ושיעור רווח לעלות של כ-23%. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תל אביבתב"ערותם שני יזמות והשקעותפינוי בינוי שלונסקי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...