ישראל קנדה מלונות תשלם 50 מיליון שקל עבור מתחם החמאם באילת

החברה מתעתדת להקים מלון הכולל 320 סוויטות מפוארות , בריכות שחייה, חדר כושר, ספא, מסעדות, אולם אירועים וכנסים לצד מרכז בילוי ופנאי ומתחם קניות בשטח של כ- 4,500 מ"ר

שיתוף הכתבה
ברק רוזן ואסי טוכמאייר, בעלי ישראל קנדה (אריק סולטן)ברק רוזן ואסי טוכמאייר, בעלי ישראל קנדה (אריק סולטן)

רשת ישראל קנדה מלונות הודיעה אתמול כי רכשה את מתחם החמאם באילת, הפרוס על שטח של 6.2 דונם ומהם 2,500 מ"ר מסחר.  עבור המתחם תשלם ישראל קנדה 50 מיליון שקלים. מתחם החמאם נמצא בחוף הצפוני של העיר אילת באזור התיירות.   

עוד דיווחה ישראל קנדה כי היא מתעתדת להקים מלון הכולל 320 סוויטות מפוארות, בריכות שחייה, חדר כושר, ספא, מסעדות, אולם אירועים וכנסים לצד מרכז בילוי ופנאי ומתחם קניות בשטח של כ 4,500 מ"ר. המלון החדש  יציע קונספט ייחודי וחווית אירוח יוקרתית ומפנקת, לדברי החברה.

עלות הבנייה מוערכת ב-200 מיליון שקל. החברה מעריכה שהבנייה תחל בעוד כשנה וחצי ותיערך כשנתיים וחצי. לדברי ראובן אלקס, שותף ומנכ"ל רשת מלונות ישראל קנדה : "רכישת המלון היא חלק מאסטרטגיית החברה להקים בתי מלון ברמה הגבוהה ביותר באזורי ביקוש תיירותיים בד בבד עם השקעה ביזמות נדל"ן. אין לי ספק שהמיקום לצד התוכנית מהווים הזדמנות יוצאת דופן להקים את אחד המלונות הייחודיים באילת שיהפוך להיות מוקד משיכה לנופשים מהארץ ומחו"ל שייהנו מחויית לייף סטייל ואירוח אישי".

נוסף על כך בבעלות ישראל קנדה מלונות מלון בוטיק סוליי השוכן בחוף הצפוני של העיר, בלב אזור הבילויים והטיילת ובמרחק הליכה קצר מחוף הים. לאחר השלמת בניית המלון החדש תגדיל הרשת את היצע החדרים בבעלותה באילת ל-500. לפני כשבועיים דיווחה החברה האם ישראל קנדה על עסקה לרכישת בית דיור מוגן ב-125 מיליון שקל מישרס ובנובמבר בשנה שעברה רכשה ישראל קנדה מלונות 52 דירות נופש במלון בחוף הצוק שעבורם שילמה 82 מיליון שקל.

ישראל קנדה היא חברה בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר. היא  הקימה את זרוע המלונאות שלה בשנת 2019. והיום ישראל קנדה מלונות היא אחד ממותגי המלונות הגדולים בישראל עם כ-1,500 חדרים בפריסה ארצית בתשעה בתי מלון בישראל: כפר הנופש נופי גונן, מלון גלי כנרת, מלון לייק האוס כנרת, מלון העסקים פליי מידטאון תל אביב, מלון פורט אנד בלו הסמוך לנמל ת"א ולחוף מציצים, מלון דירות ווסט תל אביב, מלון ווסט אשדוד, מלון דניאל ים המלח ומלון סוליי באילת. בנוסף פועלת החברה לייזום והקמת בתי מלון נוספים ברחבי הארץ ומעבר לים. את 2021 סגרה ישראל קנדה עם הרווח הנקי הגבוה בתולדותיה — 613 מיליון שקל, בעוד את השנה הקודמת חתמה עם רווח כולל של 95 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ישראל קנדהישראל קנדה מלונותמתחם החמאם באילת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...