עמנואל מתעוררת לחיים: מכרז מחיר מטרה שווק בהצלחה; 884 יח"ד ייבנו על שטח כולל של כ־159.7 דונם

במכרז עשרה מגרשים ושש זוכות שונות • הסכום הכולל שרמ"י תכניס מההצעות הזוכות יעמוד על כ־50 מיליון שקלים - לא כולל הוצאות פיתוח • חברת ארשין הנדסה תבנה כמעט מחצית מיח"ד  

שיתוף הכתבה
המועצה המקומית עמנואל (שאטרקסטוק) המועצה המקומית עמנואל (שאטרקסטוק)

רשות מקרקעי ישראל שיווקה בהצלחה 884 יח"ד ב-10 מגרשים בעמנואל במסגרת תוכנית מחיר מטרה. המכרז פורסם בחודש ינואר בשנה שעברה אך נפתח רק בסוף חודש פברואר האחרון לאחר 6 דחיות מועדים. המכרז ננעל ב-21/3, ועדת המכרזים קיבלה את החלטתה על הזוכות אתמול. במכרז זה, שהיה לפני החלטת רמ"י על הגבלת זוכה למתחם, יש מספר זוכות שזכו בכמה מתחמים ביחד. השטח הכולל של המכרז עומד על כ־159.7 דונם. הסכום הכולל שרמ"י תכניס מההצעות הזוכות (לא כולל הוצאות הפיתוח) יעמוד על כ־50 מיליון שקלים. 

חברת ארשין הנדסה זכתה בשלושה מתחמים אשר בהם צפויות להיבנות 406 יח"ד. החברה הציעה על שלושת המגרשים ביחד סכום של כ־17.7 מיליון שקלים. בנוסף החברה תשלם הוצאות פיתוח בסך כולל של כ־41.8 מיליון שקלים. השטח הכולל של שלושת המתחמים שבהם זכתה החברה הינו כ־52 דונם. 

חברת ציפתה אינרנשיונל 1994 זכתה במתחם אחד בו תבנה 84 יח"ד. החברה הציעה סכום של כ־3 מיליון שקלים על המתחם ובנוסף תשלם לרמ"י כ־8.6 מיליון שקלים על הוצאות פיתוח. השטח של המתחם הוא כ־12.8 דונם. 

חברת בנית ארץ ישראל זכתה במתחם אחד בו תבנה 51 יח"ד. החברה הציעה 1.8 על המתחם ובנוסף תשלם כ–4.8 מיליון שקלים הוצאות פיתוח. שטח המתחם הוא כ־5.5 דונם.

חברת קדמא מחיר למתשכן זכתה במתחם אחד בו תבנה 79 יח"ד. החברה הציעה 4.6 מיליון שקלים על המתחם ובנוסף תשלם כ־8.8 מיליון שקלים הוצאות פיתוח. שטח המתחם הוא כ־12 דונם.

חברת אפי קפיטל נדל"ן זכתה בתחם אחד בו תבנה 112 יח"ד. החברה הציעה כ־11 מיליון שקלים על המתחם ובנוסף תשלם כ־17 מיליון שקלים הוצאות פיתוח. שטח המתחם הוא כ־25 דונם.

חברת טרקלין יזום ובניה זכתה בשלושת המגרשים הנותרים ובסך הכל תבנה 152 יח"ד. החברה הציעה בסך הכל כ־11 מיליון שקלים על שלושת המתחמים ובנוסף תשלם כ־15.7 מיליון שקלים הוצאות פיתוח. שטח שלושת המתחמים בהם זכתה החברה בסך הכל הוא כ־20 דונם. 

בתחילת חודש מרץ הוציאה הרשות המקומית עמנואל מכתב בעניין שינויים בתב"ע של המכרז: "השינויים כוללים שינוי קווי בניין אחוריים, צידיים וקדמיים, הגדלת תכסית, והגדלת שטחי הבנייה המותרים. בנוסף יקודמו שינויים נוספים שיאפשרו ניצול זכויות הבניה והגדלתם באופן פרטני למגרשים השונים. יצויין כי אין ודאות לגבי אישור השינוי הנמצא בסמכות מועצת התכנון העליונה או לגבי מועד האישור". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלאפי קפיטלמחיר מטרהטרקלין יזום ובניהדירה בהנחהעמנואלציפתה אינרנשיונל 1994בנית ארץ ישראלארשין הנדסהקדמא מחר למשתכן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...