חדשות הנדל"ן: צים פותחת מרכז קניות חדש בלב טירה; חברת רום תזכה לתמורה של כ־53 מיליון שקלים על הקמת מרלו"ג במרכז הארץ

מנכ"ל עמידר לשעבר מונה למנכ"ל בבית ההשקעות ELG • מה עשו חברי הנוער העובד והלומד יחד עם חברי הנהלת התאחדות קבלני השיפוצים ביום המעשים הטובים?

שיתוף הכתבה
 הדמיה של מתחם טירה, קרדיט טריפל די הדמיות הדמיה של מתחם טירה, קרדיט טריפל די הדמיות

- לרגל יום המעשים הטובים, אשר התקיים השבוע זו השנה ה-15, יצאו חניכי תנועת הנוער העובד והלומד יחד עם חברי הנהלת התאחדות קבלני השיפוצים לשפץ את גן הילדים הדו לשוני של עמותת "יד ביד" ביפו. במסגרת הפעילות ההתנדבותית, התאחדות קבלני השיפוצים וחניכי תנועת הנוער, שיפצו את הכניסה לגן, צבעו את שער הכניסה, בנו ספסלי ישיבה חדשים לרווחת הילדים, הקימו גינת ירק עשירה אותה יתפעלו ילדי הגן כחלק מהפעילויות השוטפות בגן הדו-לשוני. הפעילות התקיימה בשיתוף הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל, הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות והנוער העובד והלומד.

צובעים את קיר הגן. קרדיט התאחדות קבלני השיפוציםצובעים את קיר הגן. קרדיט התאחדות קבלני השיפוצים

- צים מרכזי קניות, מקבוצת רני צים , פותחת את מתחם Seven טירה By zim urban הממוקם בלב העיר ומתפרש על פני כ- 4,800 מ"ר, שתי קומות מסחר ובו כ-200 חניות לאורחים. במרכז המסחרי חנויות תחת המותגים קסטרו, סופר פארם, מקדונלדס, לה גופרה, מגה ספורט, בי-גוד, מחסני חשמל, קפה גרג, בי-פרש, חנות המותגים 'אל מטרו', בוגארט, אפריל, פרטנר, אופיס דיפו ועוד. בתחילת שנת 2022, הודיעה הנהלת רני צים מרכזי קניות כי היא צפויה לפתוח לא פחות מחמישה מרכזים אורבניים בחברה הערבית במהלך השנה, דבר שיכפיל את היקף הפעילות של הקבוצה בחברה הערבית.

רני צים, קרדיט צילום: מאיר אדרירני צים , קרדיט צילום: מאיר אדרי

- קבוצת עמוס לוזון יזמות ואנרגיה הודיעה במהלך השבוע לבורסה, על כך שחברת רום, חברת רום גבס חיפוי וקירוי, חברת בת בבעלותה המלאה, תבצע עבור שלושה מזמיני עבודה הקמת מרכז לוגיטי (מרלו"ג) הממוקם במרכז הארץ. על פי התנאים שסוכמו בין הצדדים, רום תקים ותבצע עבודות שלד, גמר ומערכות בפרויקט, הכולל שני מבנים, בשטח מצטבר של כ-11,000 מ"ר. העבודה בפרויקט תחל בחודש אפריל 2022 והיא צפויה להימשך כ-20 חודשים. סך התמורה אשר תתקבל ברום ממזמיני העבודה עומדת על סך של כ-53 מיליון ש"ח לא כולל מע"מ בתוספת הפרשי הצמדה. 

- שאול גליקסברג, מנכ"ל עמידר לשעבר מונה למנכ"ל בבית ההשקעות בנדל"ן ELG. גליקסברג רואה חשבון מוסמך ‏ובעל תואר ראשון בחשבונאות ובכלכלה מאוניברסיטת בר אילן ו-MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. כיהן כמנכ"ל עמידר כשנתיים ולפני כן כסמנכ"ל הכספים של החברה. טרם הגיעו לעמידר, כיהן כסמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של קבוצת נייר חדרה, קודם לכן כיהן כסמנכ"ל בכיר לכספים בקבוצת אפריקה ישראל וכן כמנהל הכספים הראשי של קבוצת תנובה. כמו כן, כיהן בשורת דירקטוריונים וחברות ציבוריות, עימן נמנות: אלון USA, רבוע כחול, אפריקה נכסים, אפריקה מגורים, דור אלון , דור גז  דור אנרגיה, תעשיות נייר אריזה, רדיו קול רגע, סנפרוסט, דניה סיבוס , דלק תמלוגים ועוד.

שאול גליסברג, מנכשאול גליסברג, מנכ

- על פי בדיקה שערך יועץ הביטוח, עו"ד ארז קדם, שמלווה חברות נדל"ן גדולות, נרשם זינוק חד בשיעור של עד 350% בגובה הפרמיה שמשלמים קבלנים בגין כיסוי ביטוחי לפרויקטים. הנתונים מלמדים כי הפרמיה לפרויקטים עד 80 מיליון שקלים עמדה עד שנת 2019 על שיעור ממוצע של 0.28% -0.35% ואילו בשנים האחרונות שיעורה זינק ועומד על 0.28% -0.65%. עליה חדה אף יותר נרשמה בתמחור פוליסות לפרויקטים בהיקף של מעל 80 מיליון שקלים: עד לשנת 2019, השיעור הממוצע עמד על 0.3% - 0.5% ואילו החל משנה זו העלות זינקה בשיעור של עד 350%, לרמה של 0.35 – 1.35%.

עועו

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שאול גליקסברגהתאחדות קבלני השיפוציםקבוצת עמוס לוזון יזמות ואנרגיה בע"מצים מרכזי קניותמרלו"גארז קדםELGרוםטירה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...