רמ"י מפרסמת חמישה מכרזים בצפון: הגרלות, חכירה ובנייה

בין המכרזים: הגרלת 44 יח"ד לחסרי דיור בראמה, זכויות חכירה ל-51 יח"ד בבית שאן, בניית 166 יח"ד בטובא זנגרייה, חכירה ל-144 יח"ד בעוספייא ב-48 מגרשים ‏ובניית 147 יח"ד בערערה

שיתוף הכתבה
בית שאן (שאטרסטוק)בית שאן (שאטרסטוק)

רמ"י ומשרד השיכון מפרסמים היום חמישה מכרזים להגרלות, לבנייה וחכירה של דירות בצפון: בראמה, בבית שאן, בטובא, בעוספייא ובערערה. בכל המכרזים יש להתעדכן באתר רמ"י.

הגרלת 44 יח"ד לחסרי דיור בראמה

בין היתר פרסמו מכרז פומבי מסוג "הרשמה והגרלה לבני המקום חסרי דיור" לרכישת זכויות חכירה לבנייה עצמית של 44 יח"ד ב-22 מגרשים במועצה המקומית, ראמה.

המכרז הוא חלק מתוכניות "שכונת בנה ביתך" לחיילים משוחררים. התוכנית משתרעת על שטח של כ-143 מ"ר, וכוללת 220 יח"ד בבנייה צמודת קרקע של עד 2 יח"ד במגרש ובנייה בבתים מדורגים עם כניסות נפרדות וחצר פרטית לכל יחידת דיור. בשכונה יהיו מבני ציבור, פארק שכונתי, מגרש ספורט, שטח חקלאי, שטחי מסחר עוד.

תינתן קדימות לנכים בהגרלת 10% מהמגרשים המוצעים במכרז זה - רשאים להשתתף  נכים אשר לא זכו במגרש בעבר ועפ"י המסמכים הנדרשים.
המועד האחרון להגשת הצעות הינו בתאריך 11/07/2022 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק. 

לפרטים

51 יח"ד בבית שאן

מכרז פומבי נוסף הוא לקבלת זכויות חכירה לבניית 51 יח"ד במתחם בבנייה צמודת קרקע בבית שאן, שכונה דרום-מזרחית.

המכרז הוא חלק מתוכנית שמטרתה הקמת שכונת מגורים על שטח של כ-408 דונם. השכונה מציעה 1,308 יח"ד בבינוי משולב של 124 יח"ד צמודות קרקע, 51 יח"ד דירות גן-גג, 224 יח"ד בנייה חצי-רוויה ו-909 יח"ד בבנייה רוויה. מבני המגורים מוקמו סביב שני שטחי ציבור פתוחים מרכזיים העוברים בשכונה ולאורכם מוקמו מוסדות ציבור. תשלום הוצאות פיתוח: 4,757,941 שקל.
לפרטים

בניית 166 יח"ד בטובא זנגרייה

מכרז נוסף הוא לבניית 166 יח"ד ב-45 מגרשים לבניה עצמית במסלול הרשמה והגרלה לבני מקום במועצה המקומית טובא זנגריה.

המכרז הוא חלק מתוכנית לתכנון של שכונת מגורים בת 296 יח"ד במגרשי מגורים עבור 2 או 4 יח"ד למגרש. התכנית צפויה להגדיל את מספר היח"ד ובכך מאפשרת ניצול מיטבי של קרקע בבעלות מדינה ביישוב עבור תושבים שאין בבעלותם קרקע פרטית. בנוסף מתוכננים: שטח ציבורי פתוח משולב במבנה ציבור המיועד למתקני ספורט ושטח ציבורי פתוח גדול בגבול השכונה הדרומי המיועד לשרת את השכונה הקיימת מדרום ואת השכונה החדשה. 

תינתן קדימות לנכים בהגרלת 10% מהמגרשים - רשאים להשתתף נכים אשר לא זכו במגרש בעבר ועפ"י המסמכים הנדרשים.
המועד האחרון להגשת הצעות הוא בתאריך 18/07/2022 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק. 
לפרטים

144 יח"ד בעוספייא ב-48 מגרשים ‏

מכרז נוסף הוא  להתקשרות בחוזה חכירה לבניית 144 יח"ד ב-48 מגרשים בבנייה נמוכה בעוספיא לבני המקום מחוסרי דיור לרבות משרתי כוחות הביטחון.

המכרז הוא חלק מתכנית לחמישה מתחמים. זו מהווה את המתחם הראשון מתוך החמישה לפיתוח והרחבת הישוב. המתחם משתרע על 94 דונם וצפוי להכיל 257 יח"ד, במגוון סוגי מבנים; 49 יח"ד בדגם של בית לדורות המיועד לזוגות צעירים וליוצאי צבא. המגרשים בשטח של כ-400 מ"ר עם אפשרות ל-2 יחידות אירוח בצימרים במגרש. המגרשים מתאימים לבניה רב דורית – בניית יחידת דיור אחת בשלב א' והוספת יחידות דיור לבנים ולנכדים בהמשך; בנייה קבלנית של 72 יח"ד, מתוכן לפחות 24 יח"ד קטנות (עד 120 מ"ר ברוטו); מגרש פרטי או בנייה  של 14 יח"ד בשלב ראשון ו- 38 יח"ד בשלב הסופי. ייחודו של המתחם הוא בנגישות הזמינה של מערכת הכבישים המאושרת והקיימת של היישוב. בתחום השכונה מבני ומוסדות ציבור ברמה המספקת גם את הצרכים של המתחם החדש, לדברי רמ"י.

המועד האחרון להגשת הצעות הינו בתאריך 27/06/2022 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק. 

לפרטים
 ‏

בניית 147 יח"ד בערערה

עוד מכרז הוא לרכישת זכויות חכירה לבניית 147 יח"ד בבנייה נמוכה לבני המקום מחוסרי דיור בשכונה מזרחית, ערערה.

המכרז הוא חלק מתכנית שמטרתה היא לקבוע שטחים וגבולות לשימוש בקרקע ותנאים להוצאת היתרי בניה בשטח השכונה המזרחית בערערה כדי לפתח שכונת מגורים חדשה, ולהבטיח השתלבותה בכפר הקיים מבחינת ההרכב ושירותי הציבור הדרושים לשכונה ולכפר כולו. בשכונה שהיקפה כ-313 דונם יקומו 340 יח"ד בבנייה צמודת קרקע עם חזיתות מסחריות ומשרדים לבעלי מקצועות חופשיים. השכונה תוסדר ותפותח בעזרת מסחר, מבני ציבור, כבישים ודרכים להולכי רגל.
המועד האחרון להגשת הצעות הינו בתאריך 11/7/2022 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק. 
.
לפרטים


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מכרזיםרמ"יבית שאןערערהעוספייהטובא זנגרייהרטמה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...