רמ"י ומשרד השיכון מפרסמים היום מכרזי בנייה וחכירה לדירות בטירה, אלעד ואשדוד

בין המכרזים: חכירה של 300 יח"ד במחיר מטרה בטירה; בניית 317 יח"ד במחיר מטרה באלעד; ובניית 94 יח"ד באשדוד גם כן במחיר מטרה. מכרז נוסף הוא ל-317 דירות בדיור מוגן באלעד

שיתוף הכתבה
העיר אלעד (אתר העירייה),סמל העירייה (שאטרסטוק)העיר אלעד (אתר העירייה),סמל העירייה (שאטרסטוק)

רמ"י ומשרד השיכון מפרסמים היום מכרזים לבנייה וחכירה  של יחידות דיור בטירה, אלעד ואשדוד, מתוכם שלושה לבנייה של דיור במחיר מטרה (מחיר מופחת).

מחיר מטרה ל-300 יח"ד בטירה

המכרז הראשון הוא מסוג "דיור במחיר מטרה" להתקשרות בחוזה חכירה ישירה (ללא הסכם פיתוח) לבניית 300 יח"ד ומסחר ב- 2 מתחמים בבנייה רוויה בטירה.

המכרז הוא חלק מתכנית שמטרתה פיתוח עירוני רחב בדרום העיר. הבנייה תיעשה לגובה כאשר בקומת הקרקע תיווצר דופן של חזית מסחרית ובנייה למגורים מעליה, תוך הפרשות גבוהות לשטחי ציבור לטובת פארקים ומוסדות ציבור. תכנון המרחב הציבורי שם דגש על איכות חיים גבוהה לתושבי העיר באמצעות מדרכות רחבות עם שדרת עצים, שבילי אופניים ושטח ציבורי פתוח רחב לאורך כביש הכניסה, המיועד לישיבה חיצונית של בתי קפה ומסעדות.

המועד האחרון להגשת הצעות הינו בתאריך 11/07/2022 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק.

לפרטים 
 

300 יח" לדיור מוגן באלעד


מכרז נוסף הוא לבניית 300 יח"ד במתחם אחד לדיור מיוחד – דיור מוגן באלעד.
המכרז הוא חלק מתכנית המתפרשת על שטח כולל של 3,300 דונם והיא כוללת 4,300 יח"ד, מתוכן 1,250 יחידות דיור בדירות המוגדרות כדירות קטנות עבור משקי בית עם מעט נפשות וכן 300 יחידות דיור עבור דיור מוגן. התוכנית מציעה מבנים בגובה של עד 8 קומות בצפיפות ממוצעת של 21 יח"ד לדונם. 

בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית כוללת גם שטחים רבים עבור מוסדות ציבור ושטחים ציבורים פתוחים לשימוש התושבים וכן תשתיות הדרושות לעיר אלעד בגין הגידול המשמעותי ביחידות דיור; בכלל זה מחלף חדש בצומת מגדל אפק המחבר בין הכבישים 444 ו-471, מסופי תחבורה ציבורית, תחנת משנה לחשמל, תוספת בית עלמין ומתקני איגום וויסות למי נגר. כמו כן, התוכנית מציעה שטחי תעסוקה רבים לעיר הסובלת  ממחסור בנושא זה.

המועד האחרון להגשת הצעות הינו בתאריך 25/07/2022 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק.
.
לפרטים

 
317 יח"ד במחיר מטרה באלעד

מכרז נוסף באלעד הוא במסגת "דיור במחיר מטרה" לבניית 317 יח"ד בשני מתחמים לבנייה רוויה למגורים, מסחר ומבנים ומוסדות ציבור לבעלי צביון חרדי באלעד.

 המכרז הוא חלק מתכנית המתפרשת על שטח של כ-137 דונם. שכונת המגורים רובע A מזרח היא בשטח 639 יח"ד עם כל השירותים הנלווים, בעלת מאפיינים עירוניים המתאימים לאוכלוסיה בעלת צביון חרדי בשילוב מגרשי תעסוקה ומסחר. השכונה ממוקמת בחלקה המזרחי של העיר אלעד ממערב לכביש 4711 החדש, המתחבר לכביש 471. השכונה תהיה הכניסה החדשה לעיר ממזרח ותכלול בנוסף למגורים שטחים ציבוריים ומגדל תעסוקה ומסחר, זאת לצד שימושים מסחריים מלווי רחוב לרווחת תושבי השכונה והעיר. 

המועד האחרון להגשת הצעות הוא בתאריך 11/07/2022 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק.


לפרטים

94 יח"ד ברובע הסיטי באשדוד ‏
 

מכרז נוסף במסגרת "דיור במחיר מטרה" הוא לבניית 94 יח"ד במתחם אחד בבנייה רוויה ברובע הסיטי (אשדוד הצעירים),מתוכם 56 במחיר מופחת ו-38 בשוק החופשי.

המכרז הוא חלק מתוכנית  הכוללת שטח בגודל כ-17 דונם, מדרום לדרך מנחם בגין. בתחום התכנית מתוכננות 285 יח"ד במספר בנייני מגורים בגובה בניה מרבי של 24 קומות הכולל קומות מסד למסחר ושימושים ציבוריים וכן כיכר ציבורית מגוננת וחניון תת קרקעי. זכות מעבר להולכי רגל מתוכננת בתחום התכנית בכמה צירים כדי לשמור על קישוריות מירבית של המתחם לסביבתו. הוצאת הפיתוח כ-15.7 מיליון שקל.

המועד האחרון להגשת הצעות הינו בתאריך 27/06/2022 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק..


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מכרזיםמחיר מטרהאשדודרמ"יאלעדטירה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...