רמי לוי הופך לבעל עניין בנורסטאר תמורת 210 אלף שקל

רמי לוי רכש כ-4,000 מניות של נורסטאר, חברת האם של גזית גלוב, בבעלות חיים כצמן. בכך יהיו לו 1.748 מיליון מניות בחברה המהווים 5% מכלל המניות. בישראל קנדה שוקלים למכור את מניותיהם

שיתוף הכתבה
רמי לוי (מרסלו)רמי לוי (מרסלו)

נורסטאר  הודיעה אמש לבורסה שרמי לוי רוכש כ-4,000 מניות של נורסטאר, חברת האם של גזית גלוב , בבעלות חיים כצמן. בכך יהיו לו 1.748 מיליון מניות בחברה המהווים 5% מכלל המניות. כתוצאה מכך הוא הופך גם לבעל עניין בחברה תמורת 210 אלף שקל. כעת שווי אחזקתו בחברה עומד על 89 מיליון שקל, לאחר שקנה את המניות במחיר של 46 שקל למניה.

רכישה זו מצטרפת לכניסה של ברק רוזן ואסי טוכמאייר לנורסטאר שנמכר להם בתחילת השנה חלק מאחזקתו  של כצמן בחברה וכעת הם מחזיקים, באמצעות ישראל קנדה,  ב-21.7% ממניות חברת האחזקות.

כצמן מחזיק ב-17% מנורסטאר, אך לאחרונה קיבל ייפוי כח מאיציק סלע כך שכל מניותיו של סלע  (4.9%)נספרות איתו בצעד שנועד כנראה לבצר את השליטה. עם זאת בישראל קנדה מכחישים שיש להם כוונת השתלטות על החברה, והיום פורסם כי ישראל קנדה שוקלים למכור את מניותיהם בחברה.

בינואר השנה הודיעה ישראל קנדה כי היא רוכשת מניות של חברת נורסטאר החזקות. הרכישה שביצעה  ישראל קנדה נחלקת לשניים: ראשית, רכשה מצדדים שלישיים בעסקאות בבורסה ומחוץ לבורסה 3,279,401 מניות של חברת נורסטאר, בתמורה כוללת של כ-118 מיליון שקל ובמחיר ממוצע למניה של כ-36 שקל, המהוות כ-10% מהון המניות המונפק והנפרע של נורסטאר – ובכך הפכה לבעלת עניין בה. שנית, היא רכשה אז מקבוצת חיים כצמן, של בעל השליטה בגזית גלוב ומנכ"ל החברה, 3.8 מיליון מניות נוספות של נורסטאר, במחיר למניה של 50.55 שקל ובתמורה כוללת של כ-192 מיליון – ובסך הכול 310 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גזית גלובחיים כצמןרמי לויברק רוזןאסי טוכמאיירישראל קנדהנורסטאר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...