התפקיד החדש של עו"ד עדיאל שומרון: מנכ"ל התאגיד המשותף של הראל ועץ השקד

עו"ד עדיאל שומרון כיהן כיו"ר רשות מקרקעי ישראל בשנים 2020-2015 • התאגיד המשותף יפעל בתחום הדיור להשכרה לטווח רחוק • הראל ועץ השקד הסכימו על הקמת התאגיד המשותף באוקטובר 2021

שיתוף הכתבה
איציק טוויל, מנהל אגף הנדל"ן ואגף האשראי בחטיבת ההשקעות של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, עדיאל שומרון, מנכ"ל התאגיד המשותף (שלומי יוסף),אבי מנדלר, יו"ר קבוצת שקד (טל גבעוני) איציק טוויל, מנהל אגף הנדל"ן ואגף האשראי בחטיבת ההשקעות של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, עדיאל שומרון, מנכ"ל התאגיד המשותף (שלומי יוסף),אבי מנדלר, יו"ר קבוצת שקד (טל גבעוני)

עו"ד עדיאל שמרון, ימונה למנכ"ל התאגיד המשותף של קבוצת הביטוח והפיננסים הראל ועץ השקד נדל"ן בתחום הדיור להשכרה. עו"ד עדיאל שומרון היה מנהל רשות מקרקעי ישראל בשנים 2015-2020. בשנת 2020 הוא הודיע על פרישתו מהתפקיד. כאמור, כעת הוא מונה למנכ"ל התאגיד המשותף של הראל ועץ השקד.

כזכור, בחודש אוקטובר 2021  הראל רכשה 20% מחברת עץ השקד נדל"ן, זאת תמורת סכום של 60 מיליון שקל. מיד לאחר העסקה, שווי החברה הוערך ב-300 מיליון שקלים. בהודעת החברה נאמר כי שיתוף הפעולה נועד לייצר תאגיד משותף אשר יפעל לבניית מקבצי דיור המיועדים להשכרה.

איציק טוויל, מנהל אגף הנדל"ן ואגף האשראי בחטיבת ההשקעות של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים נימק את ההשקעה של הראל בעץ השקד: "הראל זיהתה את תחום המגורים בישראל כתחום מעניין להשקעה, ולצד פעילותה בשוק הסחיר החליטה להשקיע גם בשוק הפרטי באמצעות השקעה בחברות נדלן למגורים איכותיות. רכישת מניות חברת עץ השקד הינה תחילת יישום החלטה זו.

נוסף על כך, שיתוף הפעולה של הראל עם עץ השקד באמצעות הקמת תאגיד משותף לפרויקטי דיור להשכרה ארוכת טווח ונדל"ן לדיור, מהווים נדבך משמעותי באסטרטגיה של קבוצת הראל בתחום ההשקעות. מיזם זה, כמו אחרים, מבטא הבעת אמון בתחום הדיור בישראל בכלל, ובדיור להשכרה בפרט, ומשקף את יכולותיה של הקבוצה ביצירת שיתופי פעולה לצורך גיוון תיק ההשקעות ויצירת השקעות עוגן והישגים משמעותיים עבור ציבור החוסכים בתיק ההשקעות".

אבי מנדלר, יו"ר קבוצת עץ השקד : "החיבור עם קבוצת הראל היווה אבן דרך משמעותית בהמשך הצמיחה של עץ השקד תוך הגדלת היקף הפעילות שלה. עדיאל, אשר מביא עימו ניסיון רב, תוך הובלת מהלכים מורכבים שהשפיעו על כל ענף הנדל"ן בשנים האחרונות, הינו תוספת איכותית ומשמעותית לחיבור זה ולחברה בכלל. אני מברך את עדיאל על הצטרפותו וסמוך ובטוח כי מינויו יסייע בהמשך קידום ופיתוח החברה בכלל ותחום הדיור להשכרה בפרט".

עו"ד עדיאל שמרון: "אני מודה לקבוצת הראל ולחברת עץ השקד על האמון שנתנו בי. ענף הדיור להשכרה המוסדי מתפתח באופן משמעותי בשנים האחרונות ומהווה אמצעי חשוב נוסף בסל הפתרונות למשבר הדיור אשר החריף לאחרונה. אני סמוך ובטוח שניסיונה הרב של עץ השקד ביחד עם המקצועיות והגב הפיננסי המשמעותי של הראל יביאו את החברה להיות גורם מוביל בענף זה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלעץ השקדאבי מנדלרהראלאיציק טווילעדיאל שומרון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...