אמות מצטרפת לתחרות על הנדל"ן של שופרסל

מנכ"ל אמות שמעון אבודרהם: "האפשרויות שאנו רואים לנגד עינינו הן כניסה להשקעה בשופרסל נדל"ן, כניסה להשקעה בנוסף בחברת מרלו"ג ארבעת המינים או איגוד כלל הנדל"ן בקבוצת שופרסל לישות אחת שבה תבוצע ההשקעה"

שיתוף הכתבה
שמעון אבודרהם, מנכ"ל אמות (תמר מצפי)שמעון אבודרהם, מנכ"ל אמות (תמר מצפי)

אתמול מנכ"ל אמות שמעון אבודרהם שלח מכתב לדירקטוריון שופרסל ובו הביע התעניינות בהשקעות נדל"ן בקבוצה. בינתיים נודע שמנכ"ל שופרסל לא ימשיך לכהונה נוספת ויחליף אותו רן גטפריד כיו"ר זמני.

במכתב שיבח אבודרהם את שיתוף הפעולה בין שתי החברות "לשתי החברות אחזקות גבוהות של גופים מוסדיים וציבור, כך ששילוב כוחות יטיב עימם ולהערכתנו הוא ראוי ונכון יותר מהצעות השקעה אחרות..."

עוד הוסיף כי "לחברות שיתוף פעולה עסקי פורה בן עשרות שנים שעניינו בנדל"ן, בהשכרת ושכירות נדל"ן, דוגמת סניפי סופרמרקט, סניפי Be ומרלו"ג מסורתי.  יחסי העבודה בין שופרסל לאמות טובים ופוריים והודגמו בהם יכולות גבוהות של שיתוף פעולה מקצועי בין ההנהלות ויצירת השבחה וערך למקרקעין.

"חברת אמות ערה לערך ששופרסל רואה בהחזקת בעלות בנדל"ן המשמש אותה לפעילות. לכן אנו מוכנים לדון עמכם על סוג השקעה שיתאים לשופרסל.  האפשרויות שאנו רואים לנגד עינינו הן כניסה להשקעה בשופרסל נדל"ן, כניסה להשקעה בנוסף בחברת ארבעת המינים  (מרלוג שופרסל – דנ"ק) או איגוד כלל הנדל"ן בקבוצת שופרסל לישות אחת שבה תבוצע ההשקעה. יכולות ההשבחה והייזום של אמות מוכחות.

לאמות צוות מקצועי אורגני הכולל אדריכלי פיתוח עסקי ותב"ע,  מנהלי תכנון, מהנדסי בניין, מהנדסי מערכות וצוות ניהול ופיקוח על הביצוע. יכולות שבאו לידי ביטוי בייזום   השבחה והקמה של פרויקטים במיליארדי שקלים, בהם: מגדל אטריום בר"ג, מגדל תוהא1 בת"א, קמפוס אמות חולון, מרלו"ג שופרסל און ליין במודיעין ועוד. יכולות מוכחות אלה יהוו ערך מוסף כלכלי לשיתוף פעולה לפיתוח נכסי קבוצת שופרסל", נכתב במכתב.

חברת אמות מחזיקה ביותר מ-40 סניפי סופרמרקטים, מרכזים מסחריים, קניונים ומרכזים לוגיסטיים בהיקף העולה על חצי מיליון מ"ר ובנוסף, עתודות בהיקף של למעלה מ-400 דונם של נדל"ן לפיתוח לוגיסטיקה במרכז הארץ.

אבודרהם הדגיש גם שהמטרה היא לטווח ארוך ולא  "לעשות סיבוב השבחה ומכירה... אנו סמוכים ובטוחים כי בהידוק שיתוף הפעולה בין החברות טמון גם פוטנציאל נדל "ני נוסף לחיזוק פעילותה הקמעונאית של שופרסל  אנו ערוכים ומנוסים בביצוע עסקאות בלוח זמנים קצר ובהיקפי השקעה של מעל  5.1 מיליארד שקל, כדי שנוכל להתקדם ולהכין עבורכם הצעה מתאימה להשקעה". במכתב לא ציין אבודרהם את סכום ההשקעה.

הצעה זו של אמות מגיעה לאחר הצעה שהוגשה  על ידי קרן הנדל"ן JTLV וקרן ברוש תמורת 15% מהמניות של שופרסל נדל"ן. התנאי של הקרנות לעסקה כרוך בהירשמותה של שופרסל כחברה בבורסה. לאחרונה קיבלה שופרסל גם הצעה מחברת דלק למיזוג בין החברות, אך לאור אזהרה של הפניקס, המחזיקה ב-9% מהחברה, ולאור שינויים במבנה הדירקטוריון והחלפתו של המנכ"ל כעת, השהתה את ההחלטה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:השקעהשמעון אבודרהםאמות השקעותשופרסל נדל"ןרן גטפריד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...