צים אורבן לייף וריט1 פתחו מרכז קניות בגני תקווה בהשקעה של 220 מיליון שקל

המתחם המסחרי ממוקם בלב השכונה החדשה בעיר ומתפרש על פני כ-9,000 מ"ר, 2 קומות מסחר וכ-270 חניות לאורחים; הפרויקט החדש ממוקם מתחת לשני מגדלי מגורים המונים כ-250 דירות

שיתוף הכתבה
מתחם גני תקווה, אירוע השקה (מאיר אדרי)מתחם גני תקווה, אירוע השקה (מאיר אדרי)

צים אורבן לייף, מקבוצת רני צים מרכזי קניות, וריט 1 פותחות מתחם מסחר אזורי בגני תקווה. ‘צים אורבן גני תקווה‘, שממוקם בלב השכונה החדשה בעיר ומתפרש על פני כ-9,000 מ"ר, 2 קומות מסחר וכ-270 חניות לאורחים. החברות השקיעו במתחם כ-220 מיליון שקל.

במרכז המסחרי חנויות של המותגים המובילים, בהם דליקטסן מבית R2M של רותי ברודו, קצביית אהרוני של השף ישראל אהרוני, סופר-פארם, גולדה, רולדין, סופר טל, ללין, פוקס, פוקס הום, Foot Locker, דלתא, Rebar, אופיס, כפר השעשועים וכן קופות חולים, חדר כושר ומגוון חנויות ועסקים פרטיים נוספים.

הפרויקט החדש ממוקם  מתחת לשני מגדלי מגורים המונים כ-250 דירות, והוא פרויקט "שכונתי" ראשון מסוגו מתוך פורטפוליו הנכסים של צים אורבן לייף, לדבי החברות.

המהלך הוא חלק מהמהלך שדיווחנו עליו בינואר השנה כי רני צים וריט 1 פועלות להרחבת המתחם  שבגני תקווה: שתי החברות הודיעו אז על רכישת קרקע אשר תיועד להרחבת הפרויקט, תמורת כ-124.5 מיליון שקל. השתיים רכשו כ-93% משטחי חלקה סמוכה למתחם, אשר משתרעת על שטח כולל של כ-12,500 מ"ר. בתוכנית: תוספת שטחי מסחר ומשרדים.

לדברי בני חליף, סמנכ"ל נכסים בצים אורבן לייף שבבעלות רני צים : "גני תקווה מושכת אליה צעירים ומשפחות אמידות ובהתאם צומחת בקצב מסחרר. מגורים ברמה גבוהה דורשים מתקנים ושירותים איכותיים וזה היה הקו האסטרטגי של החברה בבואה להגדיר את סיפור המרכז ותמהיל העסקים הייחודי בו. המרכז האזורי ממוקם בחלק המרכזי של גוש דן הכולל את פתח תקווה, סביון, יהוד וקריית אונו, עם חיבור ישיר לעורקי תנועה ראשיים, ישירות ליישובי השרון ותל אביב".

יוסי צבי, סמנכ"ל נכסים ושיווק בריט 1: "מדובר בשכונה שנמצאת בצמיחה גדולה והמתחם ממוקם בליבה ממש. אנו מאמינים שמרכז מסחרי שכונתי שמספק את צורכי הקהילה  בחיי היום יום ייהנה מכך. המרכז בגני תקווה משקף זאת בין היתר באמצעות שוכרי עוגן כמו קופות חולים, סופרמרקט, פארם ושירותים דומים. תחום המרכזים המסחריים השכונתיים האיכותיים צפוי להתפתח מאוד גם בעתיד.  ואנו משוכנעים שהמרכז בגני תקווה שמצטרף ל-11 מרכזים מסחריים הנמצאים בבעלותנו יוכיח עצמו כבר בעתיד הקרוב."

חברת ' רני צים מרכזי קניות' פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל. ריט 1 היא קרן ההשקעות במקרקעין הראשונה והגדולה בישראל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רני ציםריט1יוסי צביבני חליףצים אורבן לייף
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...