קבוצת ברזילי וגלעד מור זכו במכרז של רמ"י בקרקע המיועדת למסחר בשכונת השחר בדימונה – ישלמו 10 מיליון שקל

מדובר בקרקע בשטח של כ־2.5 דונם עם היקף זכויות בנייה של 1,100 מ"ר בצמוד לשטחים ציבוריים; היזמים זכו במכרז שעליו התמודדו 16 יזמים לשכונה שנחשבת למבוקשת ביותר בדימונה; מיקום הקרקע: בכניסה לשכונת השחר

שיתוף הכתבה
גלעד מור, עידו ברזילי ונדב ברזילי (פזית אסולין)גלעד מור, עידו ברזילי ונדב ברזילי (פזית אסולין)

קבוצת ברזילי וגלעד מור זכו במכרז של רמ"י בקרקע המיועדת למסחר בשכונת השחר בדימונה – ישלמו 10 מיליון שקלים עבור הקרקע כולל פיתוח, פי ארבעה מממוצע הההצעות ושמונה מההערכה השמאית. המכרז של רמ״י היה עבור קרקע בשטח של 2.5 דונם עם היקף זכויות בנייה של 1,100 מ"ר בצמוד לשטחים ציבוריים וחניון עילי.

היזמים זכו במכרז שעליו התמודדו 16 יזמים ונחשב למבוקש ביותר בדימונה. הקרקע  בכניסה לשכונת השחר הסמוכה לשכונת ממשית. שכונת השחר כוללת 4,000 משקי בית ו-12,000 תושבים. 3 מרכזים שכונתיים נמצאים בהליכי בנייה, ואחד מהם הוא המרכז השכונתי שבו זכו ברזילי ומור.

הקרקע נמצאת על כביש טבעתי חדש המקיף את השכונות החדשות של דימונה ונחנך בימים אלו. הכביש עתיד לקצר את זמן הנסיעה לבאר שבע והיציאה מהעיר תחובר למקטע החדש של כביש 6.

בקבוצת ברזילי ומור ציינו כי מדובר בפרויקט רביעי שהם מבצעים בעיר דימונה. בימים אלה מלבד המרכז המסחרי הם אף בונים מעל 400 יח״ד בשכונת השחר והשכונה המזרחית החדשה. המרכז המסחרי יקום כאמור על מפלס אחד בשטח של 1,100 מ"ר ויכלול אנרגיה ירוקה, עמדות טעינה וחניה נוחה ונגישה לרוכשים. מחירי השכירות באזור נעים בין 150 ל 200 שקל למטר.

לדברי עידו ברזילי, מייסד ומנכ"ל ברזילי: ״על פי סקרים כשליש מהישראלים מבצעים את הקניות וצורכים במרכזים מסחריים שכונתיים.  אנו רואים מגמה של עליות בפדיונות של ענף הקמעונאות, המסעדות והפנאי, בייחוד במרכזים השכונתיים - בזכות הקרבה לבית, עלות תחזוקה נמוכה, עלות ארנונה נמוכה, וחוויה קרובה לבית. ישנם שירותים כמו סופר שכונתי, שרותי רפואה בקהילהֿ, בתי קפה, מסעדות שאין להם תחליפים באינטרנט".

גלעד מור מוסיף, ״לאחר שחווינו ביקושים יוצאי דופן למסחר ולמשרדים בפרויקט שלנו במרכז העיר בקרית שמונה החלטנו להתרחב בתחום. אנו מבינים שהמגמות בעולם מובילות לשם, במיוחד לאחר תקופת הקורונה שהאיצה את הביקוש למרכזים מסחריים בקרבה למקום המגורים ובנוסף העדר זמן באורח החיים והעומס בכבישים מושך אותם לצרוך ולבלות במרכזים השכונתיים״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גלעד מורשכונת השחר בדימונהרמ"יקבוצת ברזילידימונהמור ברזילי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...