מתחם מגורים חדש בצפון: הוועדה המחוזית אישרה את תוכנית מורד הנחל ב' בשלומי

התוכנית מציעה 100 יח"ד ב־13 תאי שטח על שטח של כ־15 אלף מ"ר; בנוסף התוכנית מציעה: דרכים מוצעות שטחים ציבוריים פתוחים מבנים ומוסדות ציבור; שטח התוכנית בסך הכל הוא כ־47 דונם

שיתוף הכתבה
מועצה מקומית שלומי (מתוך עמוד הפייסבוק של העירייה) מועצה מקומית שלומי (מתוך עמוד הפייסבוק של העירייה)

הוועדה המחוזית צפון, אישרה את הקמת מתחם המגורים מורד הנחל ב' בשלומי. במסגרת התכנית מוצעים 13 תאי שטח בייעוד "מגורים", שני תאי שטח עבור דרכים מוצעות, תאי שטח עבור שטחים ציבוריים פתוחים וכן תא שטח עבור מבנים ומוסדות ציבור. בסך הכל מציעה התכנית 100 יח"ד בצפיפות נטו ממוצעת של 6.7 יח"ד לדונם.

הבינוי המוצע ממשיך את אופי הבינוי הנמוך צמוד הקרקע של שכונת מורד ההר הסמוכה לדופן המזרחית ומציע אופי בינוי בצפיפות גבוהה יותר בדופן המערבית בסמוך לכביש התוחם את השכונה, כאשר בין 2 דפנות המתחם הבנויות משתרע שטח ציבורי פתוח. השטח הפתוח בליבה של התכנית מלבד תפקידו כשטח הירוק שישמש את תושבי השכונה, בעל תפקיד נוסף בשמירה על המסדרון לנחל חניתה על משמעויותיו הסביבתיות. התוכנית, והקצאות השטחים במתחם הן חלק מתוכנית המתאר של שלומי אשר נמצאת בהכנה.

כאמור, התוכנית מציעה מבני ציבור אשר ישתרעו על שטח של כ־4,400 מ"ר ו-100 יח"ד המוצעות בתוכנית ישתרעו על שטח של כ־15,160 מ"ר. בנוסף על כך התוכנית מציעה עירוב שימושים של: מוסדות ציבור לחינוך, קהילה, בריאות, רווחה ודת. הבינוי הסופי יתואם עם מהנדס מועצה בשלב הבקשה להיתר בניה, לרבות בנושא עיצוב הבנין, פיתוח המגרש, חומרי גמר קשיחים וכד', תוך דגש על התאמה לאופי המבנים השכנים הקיימים. את התוכנית הגישה ויזמה רשות מקרקעי ישראל והיא צפויה להיות מושלמת כ-15 שנים ממתן תוקף לתכנית.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שלומיועדה מחוזית צפוןרמ"יעירוב שימושיםמתחם מגוריםמורד הנחל ב'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...