ישראל קנדה ויוסי אברהמי זכו במכרז נוסף בהוד השרון תמורת 153 מיליון דולר

החברות זכו במכרז לרכישת קרקע של 6 דונם נוספים במתחם "בית הנערה" בהוד השרון; כך מצטרפת הקרקע לעסקאות רכישה קודמות של החברות במתחם, הכולל בסה"כ 39 דונם, שעליהם ניתן לבנות 550 יח"ד

שיתוף הכתבה

החברות יוסי אברהמי וישראל קנדה דיווחו אתמול כי זכו במכרז לרכישת קרקע של 6 דונם נוספים במתחם "בית הנערה" בהוד השרון, תמורת כ- 153 מיליון דולר. בכך מצטרפת הקרקע לעסקאות רכישה קודמות של החברות במתחם, הכולל בסה"כ 39 דונם, שעליהם ניתן לבנות, עפ"י התב"ע הקיימת, 550 יח"ד.

בחודש אפריל 2021 זכתה ישראל קנדה ב-33 דונם במתחם, ובינואר 2022 רכשה קבוצת יוסי אברהמי מחצית מזכויותיה. מהחברות נמסר כי הן יפעלו להעצמת הציפוף במקום, כך שניתן יהיה לבנות 630 יח"ד במקום 550 יח"ד, זאת משום שעל-פי התב"ע הקיימת, לכל יחידת דיור שטח נרחב במיוחד של כ- 130 מ"ר. עוד נמסר מהחברות כי היקף ההכנסות הצפויות הוא כ-3.5 מיליארד שקל.

הפרויקט יוקם במתחם "בית הנערה", הממוקם בשכונת כפר הדר במערב העיר. בפרויקט מתוכננות להיבנות כ- 464 יח"ד ב- 24 בניינים בני 6-8 קומות. משרד האדריכלים המתכנן את הפרויקט הוא D- BLK ברעלי לויצקי כסיף דה לה פונטיין אדריכלים.

לדברי יוסי אברהמי , יו"ר ובעלים קבוצת יוסי אברהמי: "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה הפורה עם ישראל קנדה . בית הנערה יהיה פרויקט יוקרתי וייחודי. הוד השרון הפכה בשנים האחרונות לפנינת השרון עם רמת הביקושים הגבוהה ביותר בערי השרון, כשהיא שומרת על צביון בנייה נמוך ואווירה כפרית ופסטורלית, בעיקר במערב העיר, אך במקביל הולכת ומתפתחת כל העת. אני מעריך ששיווק הפרויקט יחל בחודשים הקרובים ואנחנו פועלים לקידום תכנון ורישוי".
עוד מוסיף אברהמי כי "אנו נדאג שהפרויקט שנקים ישמור על הצביון הכפרי, הירוק והטובל בטבע של הוד השרון".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יוסי אברהמיישראל קנדהמתחם הנערה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...