אמות הציעה את ההצעה הגבוהה ביותר למגרש בדרך השלום: 261 מיליון שקל

המכרז הוא לחכירת מגרש בשטח 2.3 דונם בדרך השלום 15 ל-49 שנים ואופציה ל-49 שנים נוספות; המתחם הוא בייעוד לתעסוקה, מגורים ומסחר, וממוקם בסמוך לפרויקט TOHA המאכלס שורה של חברות בינלאומיות

שיתוף הכתבה
שמעון אבודרהם (תמר מצפי) על רקע דרך השלום (בן אברהם)שמעון אבודרהם (תמר מצפי) על רקע דרך השלום (בן אברהם)

אמות  השקעות, מקבוצת אלוני חץ, מדווחת  היום לבורסה כי הציעה את ההצעה הגבוהה ביותר במכרז של עיריית תל אביב לרכישה של מלוא זכויות החכירה - 49 שנים עם אופציה להארכה ב- 49 שנים נוספות - במתחם בשטח של כ-2.3 דונם ברח' דרך השלום 15 תל אביב.

לאחר תום המועד להגשת ההצעות במסגרת המכרז, בוצע הליך פומבי של פתיחת מעטפות. במסגרת ההליך עלה כי  הצעת החברה, בסכום של כ-261 מיליון שקל, בתוספת מע"מ, היא ההצעה הגבוהה ביותר. עם זאת טרם התקבלה בידי החברה הודעה מטעם העירייה על זכייתה במכרז. המתחם הוא בייעוד לתעסוקה, מגורים ומסחר, וממוקם ברח' דרך השלום בתל אביב בסמוך לפרויקט TOHA. במתחם בנויים שני מבנים, האחד, בשטח של כ- 3,100 מ"ר, לשימור מחמיר והשני, בשטח מקורי של כ – 2,300 מ"ר, לשימור חלקי, שחלקו ייהרס וחלקו ישומר.

על המגרש חלה תב"ע מאושרת לבניית 15,845 מ"ר ברוטו עילי, בהם 9,507 מ"ר ברוטו עילי למגורים ל- 94 יח"ד, 4,754 מ"ר ברוטו עילי לתעסוקה, 1,584 מ"ר ברוטו עילי למסחר ושטחי שירות תת קרקעיים בשטח כולל זהה.

לאמות פעילות רבה  באזור. החברה הקימה יחד עם גב ים את מגדל המשרדים 1ToHa המאכלס שורה של חברות בינלאומיות מובילות. בימים אלו מקימות החברות את מגדל  2ToHa מגדל תעסוקה בן 77 קומות שיתנשא לגובה של  300 מטר. עם השלמת בנייתו בשנת 2026 המגדל יהווה בית לכ-20 אלף מועסקים, לדברי החברה.

לדברי שמעון אבודרהם, מנכ"ל אמות: "בצומת השלום בתל אביב יוקם המרכז התחבורתי הראשי של מדינת ישראל. בתת-הקרקע מתוכנן מסוף תחבורתי שיחבר את תחנת הרכבת הכבדה השלום עם שתי תחנות עתידיות של המטרו. המסוף יקושר ישירות לגני ToHa וחלק נכבד מאוכלוסיית המדינה ייהנה מנגישות מעולה בתחבורה ציבורית למיקום אסטרטגי זה. להערכתנו המתחם המתפקד היום כמע"ר תל-אביב יתמצב בעתיד כמרכז העסקים הראשי של מדינת ישראל וברכישה זו אמות ממשיכה להעמיק את נוכחותה במתחם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלוני חץשמעון אבודרהםToHaגב-ים קרקעות בע"מדרך השלוםאמות השקעותToHa2
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...