פתאל רוכשת 10% מוויבוקס נדל"ן

בתמורה ל-32 מיליון שקל רכשה פתאל 26,876,478 מניות רגילות של וויי-בוקס במחיר של 135 אגורות לכל מניה אחת. פתאל שותפה בחלק המלונאי בפרויקט גת רימון, הממוקם בסמוך לשדרות רוטשילד, שאותו מקימה וויי-בוקס בימים אלה

שיתוף הכתבה
יוסי תורגמ'ן, מנכ"ל וייבוקס (יח"צ)יוסי תורגמ'ן, מנכ"ל וייבוקס (יח"צ)

 ,YBOX חברת ייזום הנדל"ן, העוסקת בייזום, תכנון והקמת פרויקטים למגורים וכן בתחום המשרדים והמלונאות, הודיעה היום כי פתאל הפכה לבעלת עניין בחברה עם רכישת 10% ממניותיה בתמורה ל-36.3 מיליון שקל. במסגרת ההקצאה הפרטית פתאל רכשה 26,876,478 מניות רגילות של וויי-בוקס במחיר של 135 אגורות לכל מניה אחת.

פתאל שותפה בחלק המלונאי בפרויקט גת רימון, הממוקם בסמוך לשדרות רוטשילד, שאותו מקימה וויי-בוקס בימים אלה. הפרויקט הוא מגדל משולב מגורים, משרדים ומלונאות. בינואר 2022 הפכה פתאל לשותפה בחלק המלונאי  ורכשה חצי מזכויות המלון, שבכוונת וויי-בוקס להקים תמורת כ-93.6 מיליון שקל. המלון בגת רימון צפוי לכלול כ- 230 חדרים. לצורך ניהול המלון, התקשרו החברות בהסכם לניהול המלון ושטחי המסחר לתקופה של 15 שנים על-ידי פתאל כחברת הניהול.

לדברי יוסי תורג'מן, מנכ"ל ווייבוקס נדל"ן:" אנו שמחים ונרגשים על האמון של קבוצת פתאל בחברה. פתאל היא שותפה אסטרטגית שלנו שתתרום להמשך שגשוגה ופיתוחה העסקי של החברה, ובהמשך להתקשרות המשותפת בפרוייקט גת-רימון בחלק של המלונאות. עסקה זו תואמת את אסטרטגיית החברה לקידום קונספט המתחמים המעורבים תוך יצירת סינרגיה עם פתרונות נוספים המשיקים לתחום הנדל"ן".

אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי קבוצת פתאל' "אני שמח על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם קבוצת ybox שהחל בתחילת השנה עם רכישת מחצית מזכויות המלון שיוקם בפרוייקט גת רימון. ראינו הזדמנות אטרקטיבית ברכישת המניות, ולמעשה להיכנס שותפים בחברה מצויינת המתמחה בייזום והקמת מגדלים המשלבים בין מלונות, משרדים ודיור,  הסינרגטיים למומחיות הרשת בתפעול שטחים מניבים. אנו מודים ל-ybox על האמון ועל שיתוף הפעולה הפורה. עו"ד שייצגו את פתאל: כפיר ידגר, אורי הלר, ושרון שטראוס ממשרד גורניצקי. עו"ד שייצגו את Ybox בועז נוימן ואיתיאל בן חיים ממשרד פישר בגר חן.

וויי-בוקס, המתמחה בייזום פרוייקטים, רואה בפתאל שותפה לדרך כאשר בין שתי החברות מתקיימת סינרגיה הן בהיבט של ניהול בתחום המלונאות לנכסי החברה והן בתחומים המשיקים למלונאות כמו ROOMS   וסוויץ' אפ, חברות הבנות של פתאל ,המתמחות במתחמי עבודה משותפים המציעות ללקוחותיהן שירות מקיף - החל מאיתור המשרדים, עיצובם והתאמתם באופן אישי תוך ניהול ותחזוקת הנכס. חללי העבודה המשותפים מתאימים ליחידים וקבוצות.

לאחרונה רכשה חברת YBOX את מתחם רומנו בתל אביב תמורת 370 מיליון שקל, YBOX רואה במתחם בית רומנו המשך טבעי למתחם גת רימון, שניהם  ממוקמים לאורך פארק המסילה, ויוצרים מתחם אחד גדול של מלונאות, מגורים, תעסוקה ופנאי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:YBOXאסף פתאלפתאל נכסים (אירופה)יוסי תורג'מן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...