שיכון ובינוי רכשה את חלקה של אפי נכסים בפרויקט קריית התקשוב בנגב - מה הרווח הצפוי?

שיכון ובינוי שילמה לאפי נכסים סך כולל של כ- 197.6 מיליון שקל בגין המניות הנרכשות ובגין החזר מלוא סכום הלוואות הבעלים • החברה צופה כי תרשום בדוחותיה הכספיים לשנת 2022 רווח אחרי מס של כ- 90 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים (אירנה קוסטינסקי)אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים (אירנה קוסטינסקי)

שיכון ובינוי, בבעלות עופר ויעקב נמרודי, משלימה את עסקת קריית התקשוב. ב-26 ביוני 2018 וב-7 במרץ 2022 הודיעה החברה  שחברת קריית התקשוב הטכנולוגית בנגב בע"מ, בשליטת שיכון ובינוי ואפי נכסים (בניהול אבי ברזילי) בחלקים שווים, זכתה בפרויקט למימון, תכנון, הקמה, תפעול ואחזקה של קריית התקשוב הטכנולוגית בבאר שבע וכן חתמה על הסכם לרכישת המניות של אפי נכסים בחברת הפרויקט ובחברת קריית התקשוב הטכנולוגית - המפעיל של הפרויקט.

אתמול הודיעה שיכון ובינוי  כי ביום 15 במאי 2022, לאחר שהתקיימו התנאים המתלים לרכישה, העסקה הושלמה. עם השלמת העסקה, החברה מחזיקה ב-100% ממניות חברת הפרויקט וחברת מפעיל הפרויקט.

במועד השלמת העסקה שילמה החברה לאפי נכסים סך כולל של כ- 197.6 מיליון שקל (בתוספת מע"מ כנדרש) בגין המניות הנרכשות ובגין החזר מלוא סכום הלוואות הבעלים שהעמידה אפי נכסים לחברת הפרויקט.

החברה צופה כי תרשום בדוחותיה הכספיים לשנת 2022 רווח (אחרי מס) בסכום של כ- 90 מיליון שקל עקב העלייה לשליטה בחברת הפרויקט ובחברת מפעיל הפרויקט.

פרויקט קריית התקשוב הוא אחד הפרויקטים הגדולים במסגרת תכנית המעבר לנגב של צה"ל. הפרויקט כולל הקמה ותפעול של קריה טכנולוגית של צה"ל בשטח בנוי של מעל 190 אלף מ"ר, שמטרתה לאכלס  מעל ל-6,000 חיילים ומשרתים בצבא. הפעלת הפרויקט על ידי הזכיין היא ל-20 שנה, וכוללת מגוון רחב של שירותים המיועדים לאפשר רמת שירות גבוהה לכל משתמשי הבסיס, מתן שירותי אחזקה למבנים ותשתיות, שירותי הסעדה, הפעלת מוקדי שירות, שירותי תקשוב מתקדמים, ניקיון ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הכשרת הישובאפי נכסיםאבי ברזילייעקב נמרודי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...