בית ירושלמי זכתה במכרז רמ"י ב-7 דונם להקמת פרויקט דיור בפסגת זאב ותשלם כ-101 מיליון שקל

במסגרת התוכנית ייבנו כ-250 יח"ד דיור מוגן המיועדות לגיל 55 ומעלה במרכז השכונה הירושלמית – סמוך לקניון ולמתחם הקאנטרי. בכוונת החברה לתכנן מתחם משולב שיכלול דיור להשכרה לצעירים, דיור מוגן למבוגרים ומרכז מסחרי

שיתוף הכתבה
פסגת זאב - אילוסטרציה: efi-fonפסגת זאב - אילוסטרציה: efi-fon

קבוצת בית ירושלמי הוכרזה כזוכה במכרז של רשות מקרקעי ישראל במגרש של כ-7 דונם בייעוד לדיור מיוחד בשכונת פסגת זאב, לבניית 250 יח"ד מיוחדות לבני 55 ומעלה. מחיר הזכייה עומד על 8,379,555 שקל, בתוספת היטלי פיתוח משמעותיים של 92,886,573 שקל.

הפרויקט ממוקם במרכז השכונה, בסמוך לקניון לב הפסגה ולמתחם הקאנטרי, במרחק של כ-150 מטר מתחנת הרכבת הקלה ומהציר הראשי שדרות עוזי נרקיס. המתחם כולל בנוסף כ-8 דונם בייעוד שצ"פ.

הליך המכרז הסתיים לאחר מספר דחיות, כאשר הצעה גבוהה אף יותר שהוגשה נפסלה. מחיר הזכייה לקרקע משקף 50% מהערכת השומה של רמ"י, כלומר, הקרקע נמכרה בהפחתה של 50% ממחיר השומה לקרקע.

בכוונת החברה לתכנן מתחם משולב שיכלול דיור להשכרה לצעירים, דיור מוגן למבוגרים ומרכז מסחרי, וכמו כן לעבות את הבינוי לתוספת יח"ד.

מדובר ברכישת מגרש מקרקעין רביעית בירושלים של הקבוצה בתוך כחודשיים. במרץ האחרון זכתה החברה במכרז רמ"י בשלושה מגרשים בשכונת הר חומה בהיקף של כ-105 מיליון שקל, כפי שדיווחנו כאן בעבר.

https://www.nadlancenter.co.il/article/5358

אבישי מאירוביץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה, מסר: "אנו מברכים על הזכייה. לצד הפעילות בתחום התחדשות העירונית, אנו מעמיקים באופן משמעותי את פעילות הנדל"ן בירושלים גם באמצעות חטיבת הייזום של הקבוצה, על ידי רכישת מקרקעין ומימושם. המגרש ממוקם בתוך שצ"פ רחב ידיים, המעניק לפרויקט יתרון משמעותי ואיכות חיים מצוינת לרוכשים העתידיים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמ"יבית ירושלמיאבישי מאירוביץ'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...