קבוצת הרצל בן דוד וגלובלינקס יבנו 543 דירות בנתניה

הקבוצה השיגה את חתימתם של למעלה מ־90% מדיירי המתחם ועובדת על הכנת תב"ע; בשבוע שעבר החברות הודיעו על פרויקט אחר בעיר במסגרתו ייבנו 800 יח"ד, גם כן בפינוי בינוי

שיתוף הכתבה
פרויקט ברודצקי בנימין של קבוצת הרצל בן דוד - קרדיט זיתוני הדמיות וגלובלינקספרויקט ברודצקי בנימין של קבוצת הרצל בן דוד - קרדיט זיתוני הדמיות וגלובלינקס

קבוצת הרצל בן דוד וגלובלינקס יבצעו פינוי בינוי נוסף בנתניה במתחם הרחובות בנימין ממזרח וברודצקי במערב, במסגרתו ייהרסו 9 בניינים בני 4 ו־5 קומות בהם יפונו 167 יח"ד, ובמקומן יייבנו סך של 543 יחידות דיור בשני מגדלי מגורים בני 40 קומות ועוד שני בניינים בני 10 קומות. הפרויקט יכלול גם בית ספר ומתחם גני ילדים ושטחי מסחר.

מדובר במתחם בין הרחובות ברודצקי ושד' בנימין במרכז העיר. הקבוצה השיגה כבר את הסכמתם של למעלה מ-90% מדיירי המתחם, שיעור הגבוה מהדרוש בחוק לקידום הפרויקט, המאפשר לקבוצה לצאת לדרך. בנוסף, החברה קיבלה  אישור עקרוני מהעירייה להתקדם בהכנת התב"ע. על התכנון מופקד משרד האדריכלים מנואל אפשטיין, והשמאות בוצעה על ידי חברת פז כלכלה והנדסה.

בשבוע שעבר דיווחנו באתר מרכז הנדל"ן על פרויקט נוסף של החברות במסגרתו יהרסו 190 יח"ד ובמקומן  ובמקומן יייבנו 800 יח"ד במגדלי מגורים בני 30 קומות ובניינים בני 10 קומות.

קבוצת הרצל בן דוד פועלת בעיר נתניה מזה שנים רבות וצברה ניסיון עשיר בייזום, בנייה וקידום של עשרות תוכניות פינוי-בינוי בעיר ובתחום ההתחדשות העירונית בכלל; הודות לעבודה של כ-4 עשורים בעיר, החברה מחזיקה בצבר יחידות דיור מרשים בפרויקטי פינוי-בינוי בנתניה בשלבי תכנון שונים.

השותפות בין גלובלינקס להרצל בן דוד תקדם ייזום תכנון ובנייה של כ-3,000 יחידות דיור בפרויקטי התחדשות עירונית בנתניה שכבר מצויים בשלבי תכנון שונים בעיר, בהיקף חזוי של כ-3.8 מיליארד שקל, ואף תקדם מתחמים נוספים בעיר הנמצאים בשלבים שונים.

לדברי שומרי בן דוד מנכ"ל קבוצת בן דוד הרצל , "הפרויקט מצטרף לשלל הפרויקטים שמקדמת הקבוצה בעיר נתניה. גם בפרויקט הנוכחי עבדנו בשיתוף פעולה מלא עם נציגות בעלי הדירות במתחם ואנו מודים להם ולב״כ הבעלים עו״ד נעמה אריאל ועו״ד עופר שחל על שנתנו בנו את אמונם. ביחד נפעל ליצירת פרויקט מיטבי שישפר את איכות חיי הדיירים לאין ערוך".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתנתניההרצל בן דודגלובלינקס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...