ריט1 גייסה 176 מיליון שקל מהמוסדיים

החברה מדווחת על ביקושים גבוהים בהיקף של כ-319 מיליון שקל. מחיר הסגירה במכרז משקף 21.26 שקל למניה, שיהווה את מחיר המינימום בשלב הציבורי

שיתוף הכתבה
גיוס הון (שאטרסטוק)גיוס הון (שאטרסטוק)

ריט 1, קרן ההשקעות במקרקעין, דיווחה הבוקר (ד', 17.8) על השלמת השלב המוסדי של גיוס הון למניות, עם ביקושים גבוהים בהיקף של כ-319 מיליון שקל. עוד הודיעה החברה שתגייס  מתוכם כ- 176 מיליון שקל. מחיר הסגירה במכרז משקף 21.26 שקל למניה, כ-2.5% מעל שער הנעילה במסחר אתמול. מחיר זה יהווה את מחיר המינימום בשלב הציבורי, לדברי החברה.

מחיר היחידות הסופי ייקבע במסגרת ההצעה לציבור שתקיים החברה, במקרה שתתקיים, במסגרת דוח הצעת מדף, בהצעה אחידה, בדרך של מכרז על מחיר היחידה. כמו כן החברה מדווחת כי פרסום דוח הצעת המדף כאמור וביצוע ההנפקה על-פיו, כפוף לקבלת אישור הבורסה, ואין ודאות באשר לביצוע ההנפקה בפועל, תנאיה, היקפה ומועדה. לאחרונה דיווחה ריט1 על רכישת 50%  ממלון פאבליקה בהרצליה ולרכישת חניון מגדל סקיטאוור במאי השנה.

לדברי דרור גד, יו"ר ריט 1, "הוצאות המכרז המוסדי שקיימנו אתמול לגיוס הון משקפות את הבעת האמון החזקה בחברה ובפעילותה. הגיוס ישמש את החברה, בין היתר, להשלמת עסקאות שביצענו בחודשים האחרונים. אנו ממשיכים בהגדלת תיק הנכסים באמצעות רכישת נכסים איכותיים והשבחת הנכסים הקיימים, במגוון הסקטורים שבהם פועלת החברה. לצד זאת, ניכרת הצמיחה הפנימית בתוצאות החברה שבאה לידי ביטוי בכל תחומי הפעילות של החברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ריט 1גיוס הוןדרור גדקרן השקעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...