רווח נקי של כ־35.6 מלש"ח במחצית לרני צים מרכזי קניות

החברה השלימה מוקדם יותר השבוע את השלב הראשון בעסקת מגידו בו היא רוכשת 25% מהחברה תמורת כ־45 מלש"ח; החברה רשמה בתקופה עליית ערך נדל"ן להשקעה בסך של כ-55.4 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
רני צים, יו"ר קבוצת רני צים מרכזי קניות (מאיר אדרי)רני צים, יו"ר קבוצת רני צים מרכזי קניות (מאיר אדרי)

רני צים מרכזי קניות פרסמה את תוצותיה לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2022. החברה רשמה רווח נקי של בגובה 22.9 מיליון שקלים המהווים צמיחה בכ־32% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ברבעון השני עלו בכ־22.1 מיליון שקלים המהווים עלייה של כ־16%. במבט על המחצית הראשונה של שנת 2022, החברה רשמה הכנסות בגובה של כ־42.4 מיליון שקלים ורווח נקי של כ־35.6 מיליון שקלים המהווים עליות של כ־32.5% וכ־35% בהתאמה.

החברה השלימה מוקדם יותר השבוע את השלב הראשון בעסקת מגידו בו היא רוכשת 25% מהחברה תמורת כ־45 מיליון שקל; בשלב השני – ב-1.1.24 יירכשו 55% נוספים ומלוא הלוואות הבעלים, תמורת 195 מיליון שקל, כך שבמועד האמור תחזיק החברה 80% ממניות מגידו ותהיה בעלת השליטה במגידו

הגידול בהכנסות נובע מפתיחתם של מרכזים חדשים במהלך הרבעון השני של השנה, בגני תקווה, טירה ושלב א' בכפר סבא, וכן מהפעלת מתחם מזון מהיר שהקימה החברה באחד מהמרכזים המסחריים, אשר בנייתו הושלמה במחצית השנייה של שנת 2021. בנוסף, הגידול הושפע מכך שברבעון הראשון בשנת 2021 ניתנו הקלות לשוכרים בעטיו של משבר נגיף הקורונה.

ה-NOI במחצית עלה בכ-23.4% לכ-32 מיליון שקל, בהשוואה לכ-25.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ה-FFO של החברה לפי גישת ההנהלה במחצית הראשונה לשנת 2022 טיפס בכ-86.5% לכ-11.2 מיליון שקל, לעומת סך של כ-6 מיליון שקל במחצית הראשונה אשתקד.

החברה רשמה בתקופה עליית ערך נדל"ן להשקעה בסך של כ-55.4 מיליון שקל, לעומת כ-34.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר העלייה בתקופה מיוחסת לעליית ערך נדל"ן להשקעה לרבות שיערוך הנובע מעליית המדד, התקדמות בשיווק וביצוע בפרויקטים בהקמה ובתכנון וכן עליית ערך נכסים שהחברה מממשת.  ברבעון האחרון הקבוצה רשמה עליית ערך נדל"ן להשקעה בסך של כ־36.5 מיליון שקלים לעומת כ־22.6 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.

רני צים , יו"ר רני צים מרכזי קניות: "במהלך הרבעון השני המשכנו ביישום אסטרטגיית החברה להרחבה מואצת של הפעילות העסקית בכל החזיתות. בהקשר זה, השקנו ברבעון השני בהצלחה גדולה את המרכזים החדשים בטירה ובגני תקווה, וכן את שלב א' בפרויקט בכפ"ס, ובנוסף ביצענו במהלך הרבעון עסקה אסטרטגית לרכישת קבוצת המגורים והביצוע מגידו, שתאפשר לנו להרחיב משמעותית את פעילותינו בתחום המגורים ברחבי הארץ. אנו ממשיכים לפעול במלוא העוצמה ובתנופה מואצת, ונמשיך לפעול להרחבה ולהשבחת הפעילות ולאיתור הזדמנויות נוספות ליצירת ערך משמעותי עבור רני צים מרכזי קניות".  

אבישי אברהם, מנכ"ל רני צים מרכזי קניות: "אנחנו מסכמים את הרבעון השני של 2022 עם המשך צמיחה בהכנסות וגידול ברווח הנקי, תוך שאנחנו ממשיכים לפעול באינטנסיביות להעמקה והרחבה של פעילותינו. לחברה מנועי צמיחה חזקים מאוד לשנים הבאות. בחברה הערבית אנחנו צפויים לפתוח בשנים הקרובות עוד 6 מרכזים מסחריים בהיקף כולל של למעלה מ-40 אלף מ"ר תחת המותג SEVEN שמבסס את מעמדו כמותג מוביל בחברה הערבית. בנוסף, אנו צפויים להשיק בשנים הקרובות מרכזים מסחריים בבקעת אונו, בגני תקווה (הרחבה) ולחנוך את שלבים ב' ו-ג' בפרויקט בכפ"ס תחת המותג 'צים אורבן'.

"בתוך כך, ביצענו בחודש מאי האחרון עסקה אסטרטגית לרכישת קבוצת מגידו, באמצעותה נרחיב משמעותית את פעילותינו לתחום המגורים, בין היתר בדרך של קידום פרויקטי עירוב שימושים . פעילות זאת צפויה לשמש מנוע צמיחה חזק נוסף לחברה לשנים הבאות ולהשתלב בתחומי הביצוע והייזום עם כלל פעילותה של רני צים מרכזי קניות".    


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רני צים מרכזי קניותרני ציםאבישי אברהםדוחות כספיים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...