חדשות הנדל"ן: קבוצת אלמוג תעניק חסות לקבוצת כדורגל מליגת העל

החברה התקשרה עם העולה החדשה לליגת העל סקציה נס ציונה ותשמש כנותנת החסות המרכזית של הקבוצה; חברה מקבוצת שיכון ובינוי תקים חניון בשכונת תלפיות בירושלים

שיתוף הכתבה
מימין רועי אנקווה מנכל ובעלים סקציה, יקי אמסלם מנכל קבוצת אלמוג, קרדיט נוי אורןמימין רועי אנקווה מנכל ובעלים סקציה, יקי אמסלם מנכל קבוצת אלמוג, קרדיט נוי אורן

קבוצת אלמוג תעניק חסות ראשית לסקציה נס ציונה

קבוצת אלמוג , חברת יזמות ובנייה תהיה לנותנת החסות המרכזית של קבוצת הכדורגל סקציה נס ציונה שתשחק העונה בליגת העל בכדורגל. הקבוצה תקרא 'סקציה אלמוג נס ציונה', שווי החסות מוערך במאות אלפי שקלים.

לדברי יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג : "החברה לוקחת חלק בפעילות חברתית על כל גווניה ואנו רואים חשיבות גדולה בתמיכה בקבוצה. חשוב לנו לפעול ולשנות במקומות בהם אנו נמצאים, כתושב נס ציונה וכחברה שמשרדיה הראשיים ממוקמים ביבנה, חיפשנו את המקום הנכון שבו נוכל להשפיע ולעשות טוב ולקיים פעילות שתייצג ערכים שאנו מאמינים בהם כמו תרומה לקהילה, אורח חיים בריא, ספורטיביות, עבודה קשה ותחרותיות. קבוצת הכדורגל המקומית היא מקור להזדהות וגאווה של התושבים, ואנו מאחלים לסקציה אלמוג נס ציונה הצלחה גדולה עם חזרתה לליגת העל".

לדברי רועי אנקווה מנכ"ל המועדון: "אני שמח ונרגש לקראת שיתוף הפעולה עם קבוצת אלמוג .
מדובר בחברה מובילה בתחום הנדלן אשר בחרה לאמץ את הקבוצה בעונה הקרובה, אני בטוח ששיתוף הפעולה יטיב עם שני הצדדים. אני מודה ליקי אמסלם מנכ״ל קבוצת אלמוג ותושב העיר נס ציונה על ההירתמות והרצון המשותף לדחוף למעלה את קבוצת הכדורגל של העיר".

סולל-בונה תקים את חניון 'קניג' בירושלים

סולל-בונה מקבוצת ' שיכון ובינוי ' זכתה במכרז של החברה לפיתוח כלכלי בירושלים, לביצוע פרויקט עבודות תשתית והקמת חניון 'קניג' בירושלים. החברה נבחרה לבצע עבודות הנדסיות של פיתוח התשתיות ברחוב הראשי של שכונת תלפיות, רח' גנרל פייר קניג. והקמת חניון בעל 4 מפלסים בשטח כולל של כ-16,000 מ"ר. הפרויקט הינו בהיקף של כ-100 מיליון שקלים , כאשר משך הפרויקט הינו כ-33 חודשים.

מנכ״ל סולל-בונה, אסף ענבר: ״אנו שמחים וגאים לשתף פעולה יחד עם עדן – החברה לפיתוח כלכלי בירושלים. הפרויקט ישפר את רמת החיים באיזור, וישדרג את פתרונות התחבורה. אנו משכונעים כי בזכות אנשי המקצוע והניסיון הרב שצברה סולל בונה בניהול תחבורה חכמה נעמוד בהצלחה ביעדי הפרויקט כפי שהוגדרו".

אשדר חתמה על אופציה לעסקת קומבינציה עם בעלי קרקע בנתניה

החברה הודיעה לבורסה על כך שהתקשרה עם 50% מבעלי מקרקעין פנויים בשטח של כ־31.4 דונם בנתניה. המיועד להקמת כ־7 בנייני מגורים וסך של 700 יח"ד, שטחי מסחר ותעסוקה. בהסכם אופציה להתקשר עם בעלי הקרקע בעסקת קומבינציה במסגרתה בעלי הקרקע ימכרו לחברה סך של 58% מזכויות בעלי הקרקע במקרקעין ובתמורה החברה תיבנה ותמסור לבעלי הקרקע יחידות דיור ששווין 42% משווי היחידות שיבנו ע"י החברה בפרויקט.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת אלמוגסקציה נס ציונהחסותאשדרנתניהסולל בונהאסף ענבריקי אמסלם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...