קבוצת More רושמת קפיצה של למעלה מ־200% ברווח הנקי בחציון

הקבוצה דיווחה על רווח נקי של כ־82.9 מלש"ח במחצית הראשונה של 2022 ורבעון שיא שהניב רווח נקי של כ־53.8 מלש"ח. לחברה 3,028 יח"ד בשלבים שונים של בניה ותכנון

שיתוף הכתבה
חנן מור (אייל טואג) חנן מור (אייל טואג)

קבוצת More דיווחה היום על תוצאותיה ברבעון השני והמחצית הראשונה של 2022. החברה מדווחת על רווח נקי של כ־82.9 מיליון שקלים מתחילת השנה לעומת 27.8 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. בהסכתלות רבעונית, מור מודיעה על שיא של כ־53.8 מיליון שקלים ברבעון האחרון.

הרווח הגולמי הרבעוני הסתכם לשיא של 61 מיליון שקל – בהשוואה לכ- 18 מיליון שקל, עלייה של כ-239% בהשוואה לרבעון מקביל – שיעור הרווח הגולמי ברבעון זינק ל-27.9% בהשוואה ל-20.8% ברבעון המקביל. ההון העצמי עלה לכ-705 מיליון שקל – שיעור ההון למאזן בנטרול מקדמות מרוכשי דירות עלה ל-18.6%.

החברה צופה שהמגמה בה היא נמצאת תמשיך ברבעונים הבאים ולתוך 2023 לאור המשך הביצוע באור ים, נרקיסים ומורשת. נכון למועד הדו"ח, החברה מקימה 9 פרויקטים. נכון לתאריך המאזן, לחברה 3,028 יח"ד בשלבים שונים של בניה ותכנון, מתוכן נותרו למכירה 1,937 יח"ד. חברת הבניה העצמית של הקבוצה תורמת לרווחיות הגולמית ובונה בימים אלו 1,200 יח"ד.

יתרת הרווח הגולמי להכרה עומד על כ-1.5 מיליארד שקל וסך הרווח הגולמי בפרויקטים שבביצוע ובתכנון מסתכם לסך של כ-1.7 מיליארד שקל. ב-20 חודשים מיום תאריך המאזן לחברה צפויים עודפים מפרויקטים המוערכים ב-562 מיליון שקל

הנכסים המניבים, המושכרים בתפוסה גבוהה במח"מ ארוך, הניבו בחציון הראשון של 2022 דמי שכירות וניהול בסך 11.7 מיליון שקל - היעד לסוף השנה הוא קצב שנתי של כ-40 מיליון שקל עם פתיחת 3 מרכזים חדשים.

החברה מדווחת כי במחצית הראשונה של 2022 נמכרו 86 יח"ד וקרקעות בהשוואה ל- 90 יח"ד וקרקעות בתקופה מקבילה אשתקד. סך ההיקף הכספי של מכירת יח"ד במחצית הראשונה של 2022 עמד על 166 מיליון שקל בהשוואה ל-164 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד.

חנן מור, יו"ר הקבוצה: "הפעילות העסקית החזקה של הקבוצה במחצית הראשונה של 2022, צפויה להימשך גם ברבעונים הקרובים ולתוך 2023. מגמת הצמיחה נובעת בין היתר לאור היקפי מכירות גבוהים בפרויקטים ושיעור ביצוע הולך וגובר. אנו צפויים להמשך הכרה בהכנסות וברווח גולמי בהיקפים שטרם נראו בקבוצה. בנוסף אנחנו מצליחים מידי רבעון להגדיל את ההון העצמי ולהפחית את ההתחייבויות עם יעד של הון למאזן של כ-25%.

"הקבוצה ממוקדת באזורי הביקוש המרכזיים של מדינת ישראל – פרויקט שדה דב בתל אביב, רמת גן, גבעתיים חיפה ואור ים, מודיעין, ראשון לציון, באר יעקב ונס ציונה - כך שבשנים הקרובות אנו צפויים למכור מידי שנה מאות רבות של יח"ד. אנו משוכנעים כי האסטרטגיה שלנו של יזמות משולבת מוכיחה את עצמה כיוון שלקבוצה יש היום יכולות יזמיות, קבלניות, הנדסיות, זרע נכסים מניבים שמתעצמת ונותנת לנו יכולות טובות להתמודד עם סביבה עסקית משתנה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן מניבקבוצת MOREחנן מורקבוצת מורבורסה לניירות ערךרבעוןמחצית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...