השוכרים החדשים של חנן מור: בנק הפועלים וקופ"ח מכבי מגיעים לחריש

הבנק ישכור סניף בשטח של 260 מ"ר בקניון MORE חריש, ואילו קופת החולים עתידה לפתוח במתחם MORE בעיר מרפאה בשטח של 1,700 מ"ר. המתחם, שכולל 12 אלף מ"ר למסחר ומשרדים, ייפתח עד סוף השנה

שיתוף הכתבה
הדמיה של מתחם MORE בעיר (קבוצת מור)הדמיה של מתחם MORE בעיר (קבוצת מור)

בנק הפועלים ומכבי שירותי בריאות יפתחו סניפים חדשים בחריש. הפועלים מגיע לעיר וישכור שטח של 260 מ"ר בקניון MORE חריש. בנוסף, קופת החולים מכבי עתידה לפתוח במתחם MORE בעיר בחריש מרפאה בשטח של 1,700 מ"ר. 

עוד מדווחת קבוצת מור כי מתחם הבילוי והפנאי MORE בעיר שכולל 5,000 מ"ר מסחר ו-7,000 מ"ר של משרדים, ייפתח עד סוף השנה וצפוי לייצר לקבוצה כ-16 מיליון שקל הכנסות בשנה. בין שוכרי העוגן במתחם החדש לצד מכבי נמצאים קופת חולים כללית, סופר פארם, רולדין ורשת השיווק ויקטורי. 

לדברי יו"ר קבוצת מור, חנן מור: "לפני כעשרה ימים דיווחה הקבוצה על תוצאותיה למחצית הראשונה של 2022. הצגנו צמיחה בכל המדדים. מגמת הצמיחה נובעת בין היתר מהגברת הפעילות בנכסים המניבים של הקבוצה, המושכרים בתפוסה גבוהה ולטווח ארוך, והניבו במחצית הראשונה של 2022 דמי שכירות וניהול בסך 11.7 מיליון שקל. היעד לסוף השנה הוא קצב שנתי של כ-40 מיליון שקל עם פתיחת שלושה מרכזים חדשים".

המרכז המסחרי החדש מצטרף למרכז הקניות הפתוח MORE בחריש, שנחנך ביולי 2019 בשטח של  10,500 מ"ר ובהשקעה של כ-76.5 מיליון שקל. בין השוכרות במרכז MORE בחריש נמצאות: שופרסל, קבוצת פוקס (פוקס הום ופוקס),סופר פארם, Bגוד, דור אלון ועוד, וכן יש בו מתחם בילוי והסעדה ובו סניפי של מקדונלד’ס, גלידה גולדה ויין בעיר - וכאמור בקרוב יצטרף בנק הפועלים. 

מתחם MORE בעיר נמצא בשדרת דרך ארץ שבמרכז חריש ויכלול שתי קומות מסחר, ארבע קומות משרדים ושתי קומות של חניון מקורה. MORE בעיר בנוי למעשה כשני מתחמים, המחוברים בצורת האות ר'. בחלל שנוצר בין שני המבנים יש חצר שבה יתקיימו אירועים קהילתיים לרווחת תושבי העיר.

בנוסף, מדווחת MORE כי מכבי תקים מרפאה בשטח של 350 מ"ר גם במתחם המגורים והמסחר MORE מורשת שבמודיעין. עוד דיווחה הקבוצה על חוזים עם שוכרים נוספים במתחמי המסחר של הקבוצה במודיעין, בהם מאפיית מורשת הלחם שתוקם בשטח של כ-170 מ"ר גם כן ב-MORE מורשת, וחנות בסגנון עשה זאת בעצמך שתיפתח ב-MORE בשדרת מע״ר.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בנק הפועליםחנן מורקבוצת מורחרישמכבי שירותי בריאות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...