אספן גרופ, איווייב מניבים וכלל ביטוח רכשו קרקע למרלו"ג בנמל אשדוד עבור 350 מלש"ח

העסקה בחלקים שווים בין 3 החברות. על הקרקע בשטח 43 דונם יוקם המרכז בשטח בנוי של 33 אלף מ"ר. היקף ההשקעה המוערך: 900 מיליון שקלים

שיתוף הכתבה

החברות אספן גרופ , איוויב מניבים (מקבוצת Ewave Nadlan ) וכלל ביטוח ופיננסים דווחו הבוקר (ג') על רכישה משותפת בכניסה לנמל אשדוד ב-350 מיליון שקלים. הקרקע, בשטח של 43 דונם, מיועדת להקמת מרכז לוגיסטיקה (מרלו"ג) בשטח בנוי של 33 אלף מ"ר, מה שלדברי החברות יהפוך אותו לגדול מסוגו בארץ. תהיה  הקרקע הינה בשטח של 43 דונם וממוקמת בצמידות למסילת הרכבת אשר עוברת בנמל. העסקה מתבצעת בחלקים שווים, כך שכל אחת מהשותפות תחזיק לאחר השלמת העסקה בשליש מהזכויות בקרקע הנרכשת. היקף ההשקעה המוערך עומד על כ-900 מיליון שקלים.

מיקום הקרקע בסמוך למסילת הרכבת המוליכה לנמל אשדוד. בשטח זה מתוכנן המרלו"ג, שיכלול 2 מחסנים אוטומטיים בשטח כולל של כ- 20,000 מ"ר עם קיבולת אחסון של כ- 130 אלף משטחים, ומבנה תפעולי בשטח של כ-10,000 מ"ר, שישמש לקליטת המשטחים, מתן שירותים לוגיסטיים תומכים והפצת המשטחים ללקוחות.  תכנון המרכז הלוגיסטי יבוצע על ידי חברת פרוגרמה, חברת יעוץ והנדסה המתמחה בתכנון ובהקמה של מרכזים לוגיסטיים בארץ ובחו"ל.

זוהי העסקה הגדולה השניה השנה בתחום הלוגיסטיקה של אספן גרופ , שבינואר רכשה מקרן ריאלטי מתחם לוגיסטיקה בקריית אריה בפתח תקווה עבור 126 מיליון שקלים. לדברי צופית הראל, מנכ"לית החברה, "העסקה הנוכחית מעמיקה את פעילותה של אספן גרופ בתחום המרלו"גים ומרכזי התעשייה, אותו אנו מזהים כמנוע צמיחה חשוב בשנים הקרובות, ואף מחזיקים בנכסים ממגזר פעילות זה, בהולנד ובישראל. מיקום הקרקע, בסמוך לנמל אשדוד, יחד עם שיתוף הפעולה שלנו עם כלל ביטוח ופיננסים וקבוצת Ewave, יהפכו את המרלו"ג שיוקם עליה למרלו"ג הגדול ביותר בארץ ויביאו ליצירת ערך רב לנכס בשנים הבאות".

הדמיית המרכז הלוגיסטי באשדוד (ויקטור עשור)הדמיית המרכז הלוגיסטי באשדוד (ויקטור עשור)

רז זלצמן, מנהל נדל"ן ישראל בכלל ביטוח ופיננסים אמר: "אנו שמחים על שיתוף פעולה עם חברת אספן וקבוצת Ewave, בחתימה על עסקה משמעותית, במסגרתה נעמיק את פעילותה של כלל ביטוח ופיננסים, בתחום הלוגיסטיקה אשר ממשיך ונהנה מביקושים גבוהים".

אופיר דביר, יו"ר Ewave Nadlan אמר כי "מדינת ישראל צומחת ואיתה הצורך בשטחים ייעודיים לניהול שרשרת האספקה. הכניסה שלנו לתחום זה משמשת עבורנו פעילות משלימה וחשובה לפעילות ייזום הנדל"ן למגורים בישראל, פעילות ההתחדשות העירונית, וזרוע נדל"ן חו"ל אותה השקנו בשנתיים האחרונות בקפריסין".

איוויב מניבים יוצגה בעסקה על ידי עו"ד אוהד זלבסקי ועו"ד אלעד כהן ממשרד עו"ד AYR – עמר, רייטר, ז'אן, שוכטוביץ, ושות'; אספן גרופ וכלל ביטוח פיננסים יוצגו על ידי עו"ד ישראל עזיאל, עו"ד יעל מירון מזמר ועו"ד יעל בילופלטאו ממשרד עו"ד גרוס ושות'; והמוכר יוצג על ידי עו"ד עמוס נעים ממשרד הרצוג, פוקס, נאמן ושות'.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אספן גרופכלל ביטוחלוגיסטיקהמרלו"גאיווייב מניביםכלל ביטוח ופיננסים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...