סלע בינוי, איסתא וקב' בראל זכו במכרז לבנית 923 יח"ד בחיפה עבור 372 מלש"ח

בסך הכל שווקה בהצלחה קרקע לבניית 2,048 דירות - 80% מהן מוזלות לזכאי משרד השיכון. אלמוגים וצים-מגידו זכו במתחם ל-400 יח"ד, י. אלון ואשל הירדן יבנו כ-360 יח"ד כל אחת

שיתוף הכתבה
המבואות הדרומיים של חיפה (שאטרסטוק)המבואות הדרומיים של חיפה (שאטרסטוק)

פורסמו הזוכים למכרז של  הקמת 2,048 יחידות דיור במבואות הדרומיים של חיפה. המכרז פורסם במסלול "מחיר מטרה" ולפיו 80% מהדירות יוצעו במחיר מוזל עבור זכאי משרד הבינוי והשיכון וכ-20% ישווקו במסגרת השוק החופשי. במתחם הגדול במכרז, לבניית 923 דירות, זכתה הצעה משותפת של סלע בינוי, איסתא נכסים וקבוצת בראל. על השטח המשתרע על כ-47.5 דונם ישלמו החברות סך כולל של כ-372.3 מיליון שקל, כ-144.5 מיליון מהם הוצאות פיתוח. עוד כולל המתחם חזית מסחרית בהיקף של 2,000 מ"ר. למכרז ניגשו שבע חברות. ההצעה של קבוצת החברות בראשות סלע הייתה השנייה לאחר הצעה חריגה של 3 מיליארד שקל. מחיר השומה היה כ-217 מיליון שקל.

המכרז כלל 6 מתחמים המיועדים לבניית בנייני בוטיק לצד מגדלים בני 20 קומות. המגרשים ממוקמים מדרום לשכונת 'נאות פרס' בחיפה ולמעשה יהוו המשך ישיר שלה. כל מגרש ייבנה כמתחם מגורים פרטי עם מתקנים ציבוריים משותפים ויחובר עם שבילי גישה לכלל מוקדי העניין המרכזיים בשכונה: אצטדיון סמי עופר, קניון קסטרא, פארק שכונתי מרכזי ובתי ספר וגנים.
 
במגרש נוסף בתוכנית בשטח של 23 דונם להקמת 406 יח"ד  זכו  אלמוגים  וצים-מגידו תמורת 71.5 מיליון שקל וכן הוצאות פיתוח בסך כ-63.1  מיליון שקל. למכרז הוגשו ארבע הצעות, ומחיר השומה עמד על 95 מיליון שקל. במגרש נוסף בשטח 20 דונם להקמת 363 יחידות דיור זכתה י. אלון בנייה תמורת 81 מיליון שקל ו-56.7 מיליון שקל הוצאות פיתוח. מחיר השומה היה 84.8 מיליון שקל.

שי אבוחצירה מנכל סלע בינוי (אלדד צלמים)שי אבוחצירה מנכל סלע בינוי (אלדד צלמים)


זוכה נוספת היא אשל הירדן שזכתה במתחם בשטח 18.5 דונם, להקמת 356 יח"ד תמורת 91.2 מיליון שקל והוצאות פיתוח בשיעור 55.4 מיליון שקל. למכרז הוגשו 14 הצעות. מחיר השומה  85.3 מיליון שקל.
 
שי אבוחצירה מנכ"ל חברת סלע בינוי מסר כי החברה מאמינה במבואות הדרומיים של חיפה שמביאים לדור העתיד של מטרופולין חיפה בשורה אמיתית של איכות חיים "בזכות חיי קהילה עשירים, קרבה למוקדי תעסוקה, נגישות מהירה לכל צירי התנועה המרכזיים של הצפון וזאת לצד קרבה לים ואוויר מערבי פתוח".

מריו זוזל בעלים משותפים ויו"ר אלמוגים : "אנו מברכים על הצטרפותה של חברת מגידו למכרז ומאמינים ששיתוף פעולה זה יתרום רבות להצלחתו של הפרויקט בעתיד. מכרז זה יספק פתרונות מגורים נוספים לזוגות ומשפחות צעירות תושבי המקום והסביבה, המחפשים להקים את ביתם בשכונה עם נגישות לשירותים ציבוריים ולמוסדות חינוך וספורט, דרכים ותשתיות מסודרות ובאיכות חיים, לצד שטחים פתוחים. אנו תקווה שעיריית חיפה ומוסדות התכנון בעיר ישנסו מותניים ויפעלו במרץ רב לקידום".


 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלסלע בינויאלמוג ב.ז בניה והשקעותאיסתא נכסיםמגידוחיפה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...