לוינשטין במו"מ למכירת קרקע בנתניה בתמורה לכ-44 מיליון שקל

הקרקע בשכ' קריית אליעזר. החברה לא מסרה את שם הקונה. בשלב ראשון יפעלו הצדדים לעסקה להקמת דאטה סנטר, ובשלב השני יוקמו שטחי מסחר ותעסוקה  בהיקף של 35 אלף מ"ר

שיתוף הכתבה

חברת הנדל"ן לוינשטיין הודיעה היום לבורסה (ג') כי היא נמצאת במו"מ למכירת 50% ממגרש בבעלותה בנתניה בתמורה ל-43.75 מיליון שקל. החברה לא מסרה את שם הקונה הפוטנציאלי.  הקרקע נמצאת ברחוב שכטרמן בעיר, בשכונת קריית אליעזר, בקרבה לבית הפנקייק המקורי.

שני הצדדים יפעלו בחלקים שווים להקמת דאטה סנטר בקיבולת של 16 מגה ואט. בשלבים הבאים מתוכננים הקמת שטחים  אשר ישמשו למסחר, תעסוקה,  משרדים או  שימושים  נוספים בשטח כולל של 35 אלף מ"ר בהתאם לתוכנית בניין עיר חדשה שתקודם על ידי הצדדים. היקף ההשקעה להקמת השלב הראשון (ללא מרכיב הקרקע) מוערך בכ-350 מיליון שקל. יובהר כי  העסקה תלויה באישור גורמים בחברה וכי אין ודאות שהעסקה תושלם.

עסקה זו מצטפרת לכמה עסקאות של חברות נדל"ן להקמת חוות שרתים בשנה האחרונה, בהן מבנה נדל"ן שצפויה להקים חוות שרתים בפתח תקווה, חוות השרתים בפרויקט אינפיניטי,  גב ים שצפויה להקים חוות שרתים בחיפה ובירושלים ועזריאלי שמשקיעה 260 מיליון שקל בהקמת חוות שרתים בלונדון.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חוות שרתיםדאטה סנטרקבוצת משולם לוינשטיןנדל"ן בנתניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...