חדשות הנדל"ן: פרויקט שהכניס למעלה מחצי מיליארד ש', היתר בניה באזור היקר בישראל, והריסת מבנים בנתניה

קבוצת אלמוג דיווחה על סיום השיווק בפרויקט בשהם ומכירות בהיקף של כ־557 מיליון שקלים; MyTown קיבלה היתר בנייה לפרויקט ברובע 4 בתל אביב; אזורים הרסה 6 מבנים לבנית פרויקט N בארי בנתניה

שיתוף הכתבה
פרויקט שוהם (בני ונטורה)פרויקט שוהם (בני ונטורה)

קבוצת אלמוג מדווחת על סיום השיווק של פרויקט אלמוג שוהם A-LA-PARK

הקבוצה דיווחה על סיום השיווק ובכך הושלמה חתימתם של 192 חוזים בשלושת המגרשים כולל שלב ג' והאחרון. במהלך שיווקו נהנה הפרויקט מעליית מחירים ומביקושים גבוהים בעיקר בקרב הקהל המקומי. הפרויקט נמכר בשווי כולל של כ-557 מיליון שקל המשקף ממוצע של  כ-2.9 מיליון שקל לדירה.

שכונת הדרים בשוהם עוברת תנופת פיתוח מואצת על ידי החברה הכלכלית שוהם. מדובר בשכונה חדשה שתוכננה ככפרית וקהילתית בהשראת מודלים סקנדינביים. השכונה מאופיינת בצפיפות מגורים נמוכה הבאה לידי ביטוי במרווחים גדולים בין בניין לבניין וכן בהגבלת גובה הבנייה, ותהיה מהשכונות הירוקות ביותר במרכז. במסגרת תכנון השכונה ניתן דגש על מרחבים ירוקים, שבילי גישה ונגישות מרבית, לכן השכונה תהיה מרושתת בשבילים ייעודים ומערכות גשרים להולכי רגל עם התאמה לילדים.

רקפת להב, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת אלמוג , אמרה כי "פרויקט אלמוג שוהם A-LA-PARK נהנה מביקושים גבוהים במשך כל תקופת השיווק ובמיוחד בשלב האחרון בו ניתן כבר היה להתרשם מהתכנון המיוחד של הפרויקט, חומרי הגמר המוקפדים ואיכות הבנייה. מחירה של דירת פנטהאוז עלה ב-40% בסיום השיווק ביחס למחירה בתחילת השיווק,  בעוד  מחיר דירות מסוג 3 ו-4 חדרים עלה בכ-30% ביחס למחירן בתחילת השיווק. כעת, כאשר השכונה כבר מאוכלסת בחלקה, המחירים בה צפויים להמשיך לעלות".

אנטיגנוס 9 מייטאון קרדיט AASTUDIO אנטיגנוס 9 מייטאון קרדיט AASTUDIO

MyTown קיבלה היתר בנייה לפרויקט ברובע 4 בתל אביב

הועדה מקומית לתכנון ובנייה בת"א העניקה היתר בנייה לפרויקט התחדשות עירונית (תמ"א חיזוק ותוספת 38/1) של קבוצת MyTown. הפרויקט ממוקם ברובע 4 ברחוב אנטיגנוס 9 בתל אביב ויכלול תוספת בנייה של שתי קומות ו-5 דירות חדשות שיתווספו ל-17 הקיימות בבניין. הדיירים הוותיקים יזכו להגדלת הדירה ותוספת שטח עיקרי ומרפסת של כ 12 מ"ר בממוצע. הקבוצה תחל את העבודות ברבעון הראשון של שנת 2023 כאשר הצפי לסיום הינו בסוף שנת 2024.

יוסי חסון, מנכ"ל ומייסד קבוצת מיי טאון, מציין: "קידום הפרויקט יאפשר לדיירים הוותיקים ליהנות משדרוג משמעותי ברמת חייהם. החל מהגדלת הנכס שלהם על פי הזכויות הקיימות בתוכנית המתאר, דרך חיזוק ועיבוי הבניין שעובר מהפך של ממש ומתאים את עצמו לתקופת הזמן הנוכחית. אני רואה בדיירים כשותפים מלאים לכל אורך התהליך וגם לאחר סיומו. כקבוצה אנו מתמקדים בעיקר בפרויקטי הריסה ובניה מחדש ופינוי בינוי, אולם לעיתים בגלל רצון הדיירים או מגבלות תכנוניות יש צורך דווקא בחיזוק ועיבוי וגם במקרים הללו אנו מעניקים את מלוא תשומת הלב והיחס לדיירים".

אזורים הרסה 6 מבנים לבנית פרויקט N בארי בנתניה

חברת אזורים הרסה 6 מבני רכבת ברחוב בארי בנתניה, במקומם יוקם פרויקט הפינוי-בינוי N בארי. במסגרת הפרויקט ייבנו 292 דירות ב- 3 מגדלי מגורים: שני מגדלים בני 25 קומות ואחד בן 20 קומות, זאת במקומן של 72 יח"ד הקיימות במקום כיום. עוד יבנו בפרויקט שני גני ילדים ומועדון קהילתי.

ראש העירייה, מרים פיירברג איכר: "איזה כייף להתחיל את השנה החדשה באירוע כזה. אנחנו רואים איך העיר הולכת ומתחדשת. מדובר בפרויקט מורכב  שלצורך הגשמת חלומכם, נעשתה בו הרבה הרבה השקעה. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה."

איל טישל, סמנכ"ל חברת אזורים: "התכנסנו היום לאירוע מרגש כחלק ממהפכה לשכונה ולעיר נתניה כולה. בעוד מספר דקות, כאן מאחורי נתרגש ביחד עם תחילת ההריסה של המבנים הישנים ותהיה זו תחילתה של דרך שבסופה יעמוד אחד מפרויקטי הדגל של חברת אזורים."


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםקבוצת אלמוגיוסי חסוןרובע 4תל אביברקפת להבנתניהשוהםמיי טאוןאלי טישל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...