600 מיליון שקל: רובי קפיטל והפניקס יממנו פרויקט פינוי בינוי בירושלים

במסגרת הפרויקט, שמתוכנן בשכונת תלפיות בירושלים, תהרוס עמים טאוורס 73 יחידות דיור ותבנה במקומן 243 דירות חדשות, 435 מ"ר מסחר, ארבעה גני ילדים, בית כנסת וחניון

שיתוף הכתבה
מנכ"ל רובי קפיטל, יעקב ניצן ( ראובן קפוצינסקי)מנכ"ל רובי קפיטל, יעקב ניצן ( ראובן קפוצינסקי)

רובי קפיטל הודיעה היום (א') שתממן, ביחד עם הפניקס, פרויקט פינוי בינוי בשווי 600 מיליון שקל שמקדמת חברת עמים טאוורס  בשכונת תלפיות שבירושלים. במסגרת הפרויקט יפונו ארבעה בנייני רכבת ישנים הכוללים 73 יחידות דיור וחנויות, ובמקומם ייבנו 243 יחידות דיור,שטחי מסחר בהיקף של 435 מ"ר , ארבעה גני ילדים, בית כנסת וחניון תת-קרקעי (פרטי וציבורי). הפרויקט יכלול ארבעה בניינים - שני מגדלים בני 30 קומות ושני מבנים בני 12 קומות. לפרויקט יש כעת היתר חפירה ודיפון, והשלמתו צפויה בעוד כשלוש שנים.

שכונת תלפיות הוקמה בשנות ה-50 כמעברה לעולים חדשים, בעיקר מצפון אפריקה. בשנים האחרונות מבוצעת השקעה גדולה באזור התעשייה הסמוך, במטרה להפוך אותו למרכז ההייטק של העיר, לצד אזור התעשייה הר חוצבים, ולמוקד תעסוקה. הפרויקט ממוקם ברחוב בית לחם, בסמוך לשכונת בקעה, ובמרחק הליכה קצרה לתחנות הקו כחול והקו הירוק של הרכבת הקלה, שיושלמו בתוך כמה שנים. השכונה עצמה צפויה לצמוח בשנים הקרובות, גם במספר התושבים וגם ובהיקף המסחר והתעסוקה בה.



מנכ"ל רובי קפיטל, יעקב ניצן, אמר כי "השיח הפתוח שיש בין כל הצדדים הוא נדיר לעסקות מסוג זה, ותורם למציאת פתרונות לסוגיות ואתגרים שצצים בכל רגע נתון בפרויקטים גדולים מסוג זה. אם עד לא מזמן ירושלים פיגרה מאחור בכל מה שקשור לפרויקטים של התחדשות עירונית , כיום היא אחת הערים שמספקות ליזמים את רמת הוודאות הגבוהה ביותר".

סמנכ"לית ליווי פרויקטים וערבויות בהפניקס, גלית וינדר טפר, הוסיפה כי "אנו שמחים לממן, ללוות ולהנפיק ערבויות ופוליסות חוק מכר לפרויקט פינוי בינוי לעמים טאוורס ".

את העסקה ליוו עוה"ד דין יוסף ארבוב ואורי סגיב משרד עוה"ד אנגלרד ושות' מצד המממנים, ועו"ד אדם שפרוך ממשרד יגאל ארנון מצד היזם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסרובי קפיטלשכונת תלפיות בירושליםירושליםעמים טאוורסדיסי בניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...