מנהל חדש לחטיבת ההתחדשות העירונית של מגידו: רונן מעודה

הוא שימש לפני כן מנהל פרויקטים בכיר בחברת י.ח דמרי. מדובר במחלקה חדשה בחברה, שהוקמה עקב התרחבות וזכיות של מגידו בכמה פרויקטים בתחום זה. קבוצת מגידו נרכשה במאי האחרון על ידי רני צים, ומקדמת כיום שישה פרויקטים של התחדשות עירונית, הנמצאים בשלבים שונים, עם 2,500 יחידות דיור

שיתוף הכתבה
רונן מעודה (סאם יצחקוב)רונן מעודה (סאם יצחקוב)

רונן מעודה (52) מונה למנהל חטיבת ההתחדשות העירונית של קבוצת מגידו. מעודה הוא בעל תואר ראשון בניהול מאוניברסיטת דרבי, ומשלים בימים אלה תואר שני בנדל"ן. הוא נשוי+4 וגר כיום ביבנה. מדובר במחלקה חדשה של החברה, שנוסדה עקב התרחבות וזכייה בכמה פרויקטים.

לפני שהגיע לקבוצת מגידו, שימש מעודה מנהל פרויקטים בכיר בחברת י.ח דמרי. הוא החל את דרכו בתחום הנדל"ן ב-2014 כשותף פעיל במשרד תיווך ויזמות שבו יזם, קידם וניהל  עסקות נדל"ן ופרויקטים במתווה תמ"א 38 . במסגרת עבודתו, הוא ניהל וקידם מתחמי פינוי בינוי ברחבי הארץ, תוך ניהול מקיף של חברות מארגנות.

י.ח דמרי היתה מעורבת השנה בעוד מינויים בתחום הנדל"ן, בהם מנכ"ל דמרי גלים (דמרי בעיר),איל טישל, שמונה לסמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים; ואסף ניר שמונה למנכ"ל דמרי בעיר.

קבוצת מגידו, שנרכשה במאי האחרון על ידי קבוצת רני צים , מתמחה בייזום, תכנון וביצוע של פרויקטים למגורים בפריסה ארצית, מרכזי תעסוקה, לוגיסטיקה ומסחר. החברה אכלסה עד כה כ-1,700 יחידות דיור, וכיום יש לה צבר פרויקטים בשלבי ייזום ,תכנון ובנייה הכולל כ-2,700 יחידות דיור בכל רחבי הארץ. באחרונה העמיקה החברה את פעילותה בתחום הנדל"ן ופתחה חטיבת התחדשות עירונית , לדבריה מתוך אמונה בקידום פרויקטים להתחדשות עירונית גם בפריפריה. כיום מקדמת הקבוצה שישה פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ, הנמצאים בשלבים שונים, לבניית 2,500 יחידות דיור, בין השאר במגדל העמק, בקריית מלאכי ובאופקים. 

מעודה אמר לאחר ההודעה כי, "אני גאה להיות חלק חשוב בהתפתחות ההתחדשות העירונית במגידו ולהוביל את פעילות החברה להצלחה יחד עם הגשמת חלומם של הדיירים".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתי.ח דמרירני ציםמגידורונן מעודה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...