רוטשטיין תבנה 354 דירות בפרויקט התחדשות בלוד - ותקבל סבסוד בסך 41 מלש"ח

החברה זכתה במכרז לפרויקט פינוי בינוי במתחם שלמה המלך, להקמת 354 דירות חדשות ו-1,200 מ"ר שטחי מסחר, במקום 124 דירות ישנות. הסבסוד ניתן במסגרת תוכנית של הרשות להתחדשות עירונית, שנועדה לאפשר התחדשות באזורים שבהם אין לכך היתכנות כלכלית

שיתוף הכתבה
סמנכ"ל ההתחדשות של רוטשטיין, איתי סמדר (רותם שביט)סמנכ"ל ההתחדשות של רוטשטיין, איתי סמדר (רותם שביט)

רוטשטיין דיווחה היום (ה') שנבחרה להוביל פרויקט פינוי בינוי במתחם שלמה המלך בלוד. במתחם יש 124 דירות ישנות שייהרסו, ובמקומן תבנה החברה 354 יחידות דיור וכ-1,200 מ"ר שטחי מסחר. החברה תפעל להחתמת בעלי הזכויות בפרויקט על הסכם התקשרות מפורט לשם הקמת הפרויקט. 

במסגרת הפרויקט, קיבלה החברה אישור מהרשות הממשלתית להתחדשות עירונית למענק סבסוד בסך כ-41 מיליון שקל, בהתאם לתנאי המכרז, כדי לאפשר לפרויקט להיות רווחי. סבסוד מצד המדינה מאפשר התקדמות של פרויקטים להתחדשות עירונית באזורים שבהם אין היתכנות כלכלית.

רוטשטיין נדל"ן היא חברה ציבורית שפעילה יותר מ-60 שנה, ועוסקת בייזום וביצוע פרויקטים למגורים ברחבי הארץ. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב מ-1993. בעלת השליטה בחברה היא אבני שוהם ייזום, המוחזקת על ידי איש העסקים יצחק מירילשוילי ואבישי בן-חיים, שהוא גם מנכ"ל החברה.

לדברי סמנכ"ל התחדשות עירונית של רוטשטיין, איתי סמדר, "המדינה מבינה היטב את חשיבות ההתחדשות העירונית גם בשכונות שבהן הפרויקטים לא כדאיים כלכלית, נוכח מחירי הקרקע הנמוכים בהן, ובזכות הסיוע יזמים יוכלו לקדם את הפרויקטים ולהקים שכונות חדשות בכל הארץ. בשנים הקרובות אנו צפויים לצאת בשיווק של אלפי יחידות דיור בכמה פרויקטים של פינוי בינוי ".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהרשות הממשלתית להתחדשות עירוניתרוטשטייןאיתי סמדרפינוי בינוי מתחם שלמה המלך בלוד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...