ועדת המינויים לא אישרה מינויו של משה בן זקן למנכ"ל משרד התחבורה

מנכ"ל הקרן לעידוד ענף הבניה והמועמד של מירי רגב לא אושר לתפקיד לאחר שנמצא כי לא עמד בתנאי הסף. אתמול מונה מנכ"ל התאחדות הקבלנים אמנון מרחב למנכ"ל משרד הכלכלה, וראש מטה התכנון שלומי הייזלר למנכ"ל האוצר

שיתוף הכתבה
 משה בן זקן (רועי טפר) משה בן זקן (רועי טפר)

מועמדה של שרת התחבורה מירי רגב לתפקיד מנכ"ל משרדה, משה בן זקן, לא אושר על ידי הוועדה למינויים בכירים בשירות המדינה לאחר שנמצא כי אינו עומד בנאי הסף הנדרשים. בשנה האחרונה משמש בן זקן כמנכ"ל הקרן לפיתוח ועידוד ענף הבניה – גוף משותף להתאחדות הקבלנים ולהסתדרות עובדי הבניין.

בן זקן, שהחל את דרכו בפעילות פוליטית בליכוד, שימש בעבר כיועץ לשר הביטחון בוגי יעלון וכראש המטה של מירי רגב בקדנציה הקודמת שלה במשרד התחבורה. באפריל האחרון מונה לתפקיד מנכ"ל הקרן.

אתמול (ג') פורסמו שמותיהם של שני בכירים מענף התכנון והבניה אשר מונו למנכ"לי משרדים כלכליים מרכזיים: מנכ"ל התאחדות בוני הארץ אמנון מרחב במשרד הכלכלה והתעשייה, וראש מטה התכנון ויו"ר המועצה הארצית שלומי הייזלר במשרד האוצר.

מרחב, שעל מינויו הודיע שר הכלכלה והתעשייה הנכנס, ניר ברקת, עבד בעבר יחד עם ברקת בכהונתו כראש עיריית ירושלים, כיועץ המשפטי של עיריית ירושלים ולאחר מכן כמנכ"ל העירייה. בעבר כיהן גם כסגן ראש העיר מודיעין, עיר מגוריו, וכיו"ר החברה הכלכלית שלה. בשנת 2019 מונה למנכ"ל התאחדות הקבלנים בוני הארץ, תפקיד שבו הוא משמש עד היום.

"מתחילים את העבודה על בניית תקציב מדינה אחראי ומוטה צמיחה"

יו"ר מטה התכנון הלאומי עו"ד שלומי הייזלר, מונה על ידי שר האוצר הטרי בצלאל סמוטריץ' לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר, ולהחליף בתפקיד את נמנכ"ל הנוכחי, רם בלינקוב, שהודיע אמש על סיום תפקידו. הבוקר (ד') יצאה הודעת המינוי הרשמית ממשרד האוצר.

שר האוצר ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ אמר כי "שלומי הוא מנהל ערכי, מוכשר וחכם, שמגיע עם ניסיון רב בעשיה הממשלתית ועם יכולת מוכחת בהובלת תהליכים מורכבים הדורשים תכלול ורתימה של גורמים רבים. הרקע וההבנה המעמיקה שלו בתחומי המקרקעין, התכנון והתשתיות יסייעו לנו בקידום מואץ של רפורמות בתחום התשתיות תומכות הצמיחה והדיור. אני מודה לשלומי על התגייסותו למשימה.

"אנחנו מתחילים את העבודה על בניית תקציב מדינה אחראי ומוטה צמיחה ותשתיות ועם הרבה בשורות לאזרחי ישראל, ומצמידים לו שורה של רפורמות מבניות במשק להסרת חסמים, מאבק בריכוזיות, וקידום תחרות ומנועי צמיחה. אני מבקש לאחל למנכ"ל המיועד הצלחה גדולה. יחד בעזרת השם נעשה הרבה טוב למען מדינת ישראל".

המנכ״ל המיועד עו״ד שלומי הייזלר: "אני מודה מאוד לשר על האמון שניתן בי.  המשימה העומדת לפניי מאתגרת וחשובה מאין כמוה, ובע״ה, ומתוך שיתוף פעולה עם כלל ראשי המשרד ועובדיו המסורים, נפעל להצלחת מדינת ישראל ולרווחת אזרחיה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד האוצרמשרד התחבורהאמנון מרחבמשרד הכלכלה והתעשייהשלומי הייזלרהקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייהמשה בן זקןהתאחדות יועצי המשכנתאות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...