חדשות הנדל"ן: בוליגו מכרה נכס בארה"ב, רמ"י פרסמה מכרז בטבריה ודניאל גרינברג נרתמה להגדלת הבטיחות

בוליגו מכרה מקבץ דיור שלה עם שותף מקומי בצפון קרולינה שבארה"ב. רמ"י פרסמה מכרז ל-693 יחידות דיור, מחציתן למחיר מטרה, בשכונה חדשה בטבריה. דניאל גרינברג הגיעה לפרויקט של דוד אזולאי בנתניה כדי לבדוק את השמירה על הבטיחות

שיתוף הכתבה
 מנכ"ל בוליגו קפיטל,איתי גורן (אושרית חכמון) מנכ"ל בוליגו קפיטל,איתי גורן (אושרית חכמון)

בוליגו מכרה מקבץ דיור בצפון קרולינה עם שותף מקומי

בוליגו הודיעה השבוע שחברה בת שלה ושותף מקומי התקשרו בהסכם למכירת מקבץ דיור הכולל 176 יחידות דיור בצפון קרולינה, שבארה"ב. ההון העצמי שהושקע על ידי השותפים המוגבלים בעסקה היה כ-10.6 מיליון דולר. תזרים המזומנים החופשי שצפוי מהעסקה, יגיע לכ-19.2 מיליון דולר, המשקפים תשואה שנתית (IRR) של 69% ומכפיל הון של כ-1.8, לאחר ניכוי דמי הצלחה ולפני מס. 

השלמת העסקה, בכפוף להתקיימות כל התנאים המתלים על פי הסכם המכירה, צפויה להתבצע ברבעון הראשון של 2023. בעקבות המכירה, צפויים דמי הצלחה בסך של כ-1.5 מיליון דולר (חלקה של החברה הבת). היקף ההשקעה של החברה כשותף מוגבל היה כ-5.8% מההון העצמי, שהם כ-600 אלף דולר. בעקבות המכירה, החברה צפויה לקבל בגין השקעתה כ-1.1 מיליון דולר, לאחר ניכוי דמי הצלחה ולפני מס.

רמ"י פרסמה מכרז לבניית 693 יחידות דיור בטבריה

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ומשרד הבינוי והשיכון פרסמו השבוע מכרז מקוון במסגרת תוכנית מחיר מטרה, לרכישת זכויות חכירה לקרקע המיועדת לבניית 693 יחידות דיור ושטחי מסחר במתחם אחד בנחל רקת שבטבריה. מבין כלל יחידות הדיור שייבנו במקום, 347 יהיו למחיר מטרה ו-346 ישווקו בשוק החופשי.

טבריה (depositphotos)טבריה (depositphotos)


המכרז חל על שטח באזור מורדות ואדי רקת שבטבריה, המתפרש על כ-452 דונם בצפון העיר, וחלקו המזרחי ממוקם בסמוך לחוף הים. המכרז מיועד לתכנון, פיתוח ובניית צמודי קרקע, בנייה מרקמית מדורגת ומגדלי מגורים בשילוב שטחי מסחר נרחבים. השכונה המתוכננת תגיע ל-1084 יחידות דיור, ותכלול מוסדות ומבני ציבור לתרבות ופנאי, שטחי ספורט, מסחר ומשרדים. המועד האחרון להגשת הצעות (הן באמצעות המערכת המקוונת והן בתיבת המכרז במשרדי המרחב) הוא 20 למרץ ב-12:00 בצהריים.

דניאל גרינברג הגיעה לבדוק את הבטיחות בחברת דוד אזולאי

השבוע ביום שני, במסגרת החודש להגברת המודעות לבטיחות בעבודה, הגיעה דניאל גרינברג לפרויקט של דוד אזולאי בקריית השרון שבנתניה. גרינברג, שנבחרה להוביל את הקמפיין בנושא מטעם הקרן לעידוד ענף הבנייה, ראיינה את המנכ"ל והבעלים של הקבוצה, עו"ד דוד אזולאי, ואת בכירי החברה בנוגע לאמצעי ונוהלי הבטיחות שקיימים בחברה, וששומרים על בטיחותם ועל חייהם של הפועלים שלה.

דניאל גרינברג ודוד אזולאי (קבוצת דוד אזולאי)דניאל גרינברג ודוד אזולאי (קבוצת דוד אזולאי)

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קריית השרון נתניהרמ"ידוד אזולאיטבריהבוליגו קפיטלדניאל גרינברגנחל רקת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...