הופסקו המגעים למיזוג דסק"ש ומבנה

זאת לאחר שבתחילת החודש פורסם כי בעלי המניות הדומיננטיים בדסק"ש - צחי נחמיאס, האחים זלקינד ורמי לוי - היו אמורים להפוך לאחזקות מיעוט בחברה הממוזגת, בניהולו של מנכ"ל מבנה דודו זבידה. החברות לא מסרו את הסיבה להפסקת המגעים

שיתוף הכתבה
מנכ"ל קבוצת מבנה, דודו זבידה (תומר לוי)מנכ"ל קבוצת מבנה, דודו זבידה (תומר לוי)

בהמשך לפרסומי מבנה ודסק"ש מ- 5 בינואר בדבר בחינת אפשרות של מיזוג החברות הודיעו אתמול (א') שתי החברות לבורסה כי בשלב זה הופסקו המגעים לעסקת המיזוג. החברות לא פרסמו את הסיבה לכך.

כפי שפורסם במרכז הנדל"ן, חברת הנדל"ן המניב החמישית בגודלה בישראל, בניהולו של דודו זבידה, בחנה התרחבות ורצתה למזג לתוכה את דסק"ש שבבעלות צחי נחמיאס, האחים זלקינד ורמי לוי.

על פי ההערכות שפורסמו, בעלי המניות הדומיננטיים בדסק"ש - צחי נחמיאס, האחים זלקינד ורמי לוי - היו אמורים להפוך לאחזקות מיעוט בחברה הממוזגת, בניהולו של מנכ"ל מבנה דודו זבידה. עוד על פי ההערכות שפורסמו היו צפויים בעלי השליטה בדסק"ש לפרמיה שתביא את שווי דסק"ש בעסקה לפחות לשווי שבו רכשו אותה - 1.34 מיליארד שקל.

בהודעה לבורסה בינואר אישרה דסק"ש את הפרטים על המגעים: 

"בעקבות כתבה שפורסמה... בכלי התקשורת, חברת השקעות דיסקונט מבקשת להבהיר כי בימים אלו מקיימת הנהלת החברה מגעים ראשוניים לעסקת מיזוג סטטוטורי עם חברת מבנה נדל"ן בע"מ., במסגרתה יקבלו בעלי המניות של החברה מניות של מבנה הנסחרות בבורסה לניירות ערך. 

"יודגש כי המגעים נמצאים בשלבים ראשוניים בלבד, טרם נדונו בידי האורגנים המתאימים בחברה, והתנאים, לרבות מבנה העסקה, טרם סוכמו בין הצדדים. בשלב זה אין כל ודאות כי המגעים יתקדמו ואו יובילו להסכמות בדבר עסקה או לחתימה על הסכם מחייב לביצוע העסקה ואף אין כל ודאות מתי ואם בכלל תושלם העסקה.

"החברה עיכבה את הדיווח אודות המגעים האמורים בהתאם לתקנה 36(ב) לתקנות ניירות ערך  תש"ל -1970 וזאת נוכח החשש כי פרסום דיווח מיידי בשלב הנוכחי עלול היה למנוע את המשך המגעים או הגעה להסכמות בנוגע לעסקה או להרע באופן ניכר את תנאיה. בעקבות דיווחים בתקשורת אודות העסקה, הוסר עיכוב הדיווח והחברה מפרסמת דיווח זה".,

גם מבנה אישרה בינואר את הכוונה למיזוג בהודעה לבורסה "החברה מבקשת לעדכן, כי החברה וחברת השקעות דיסקונט בע"מ ("דסק"ש") החלו בבחינת אפשרות של מיזוג סטטוטורי של דסק"ש אל ולתוך החברה. נכון למועד זה, אפשרות המיזוג טרם נדונה בידי האורגנים המתאימים בחברות, ותנאיו, לרבות מבנה העסקה, טרם סוכמו בין הצדדים. יובהר, כי בשלב זה אין כל וודאות לכך שהבחינה האמורה תבשיל לכדי הסכם מחייב בין החברות". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דודו זבידהדסק"שמיזוגיםמבנה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...