ערד השקעות מכרה אופציה ל-44 דונם בב"ש בשווי 145 מיליון שקל

הרוכש הפרטי שילם 5 מיליון שקל עבור האופציה, שתהיה בתוקף עד אמצע אפריל. הקרקע שימשה את החברה הבת של ערד השקעות, חסין אש, לייצור מוצרים קרמיים. להערכת החברה, אם תממש האופציה, היא תניב לה רווח לפני מס של כ-120 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
באר שבע (By Amos Meron - Own work, CC BY-SA 3.0)באר שבע (By Amos Meron - Own work, CC BY-SA 3.0)

ערד השקעות מכרה אופציה לקרקע בשטח של 44 דונם בבאר שבע תמורת 5 מיליון שקל, כך עולה מדיווח של החברה אתמול (ד') לבורסה. החברה מכרה את הקרקע לרוכש פרטי, באמצעות החברה הבת חסין אש - חברה למוצרים קרמיים. מדובר במקרקעין שבהם שכן מפעל של חסין אש, במסגרת פעילותה בתחום ייצור ושיווק בלוקים מחרס - פעילות שאינה מבוצעת זה תקופה ארוכה. המפעל שכן ברחוב אליהו נאוי במזרח העיר.

בתמורה לקבלת האופציה, שילם הרוכש במועד חתימת הסכם האופציה 5 מיליון שקל, בתוספת מע"מ, שלא יוחזרו לו גם במקרה של אי מימוש האופציה. אם יבחר הרוכש לממש את האופציה, הוא ישלם 145 מיליון שקל ויהיה רשאי לעשות זאת עד ה-16 באפריל 2023.

במקרה שיממש את האופציה, ישולמו 10 מיליון שקל, בתוספת מע"מ, מהתמורה לחסין אש במועד מימוש האופציה, בניכוי 5 מיליון שקל ששולמו במועד חתימת הסכם האופציה כאמור, ובתוספת הפרשי הצמדה לעליית מדד המחירים לצרכן במועד חתימת הסכם האופציה. 35 מיליון שקל, בתוספת הפרשי הצמדה לעליית המדד, ובתוספת מע"מ, ישולמו מתוך התמורה לחברה הבת בתוך שלושה חודשים ממועד חתימת הסכם האופציה. יתרת התמורה תשולם לחברה הבת ב-25 בדצמבר 2023, כנגד מסירת החזקה במקרקעין לרוכש.

להערכת ערד השקעות, השלמת מכירת המקרקעין, הכפופה כאמור למימוש האופציה, צפויה להניב לה רווח לפני מס של כ-120 מיליון שקל, שיהיה חלק מתזרים המזומנים של החברה.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:באר שבעאופציה במקרקעיןערד השקעותחסין אש
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...