תמורת 77 מיליון שקל: רייסדור זכתה במכרז ל-243 דירות להשכרה בראש העין

סכום הזכייה במכרז שפרסמו דירה להשכיר ורמ"י, משקף מחיר של 315 אלף שקל ליחידת דיור. הזכייה של רייסדור מגיעה לאחר שבאחרונה היא זכתה גם במכרז דומה, להשכרה לטווח ארוך, בפתח תקווה - שם היא תבנה 741 יחידות דיור להשכרה ל-20 שנה, וגם שטחי מסחר ותעסוקה, תמורת 71 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של רייסדור בראש העין (טוטם)הדמיה של הפרויקט של רייסדור בראש העין (טוטם)

רייסדור זכתה במכרז לבניית 243 דירות להשכרה ארוכת טווח תמורת 77 מיליון שקל. את המכרז פרסמו החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל (רמ"י) בראש העין, והוא כולל הקמת בניינים בני שבע-שמונה קומות. מדובר במכרז הראשון של דירה להשכיר בראש העין. סכום זכייה כולל עלויות פיתוח ומע"מ הוא כ-315 אלף שקל ליחידת דיור, ובסך הכל תשלם רייסדור 77 מיליון שקל.

באחרונה הודיעה דירה להשכיר גם על השלמתו של מכרז ענק בפתח תקווה על שטח של 30.6 דונם, הכוללים 741 יחידות דיור להשכרה ל-20 שנה, שגם בו זכתה רייסדור, ביחד עם י.ח דמרי ואקרו. המתחם של החברה בפתח תקווה כולל 228 יחידות דיור, מסחר ותעסוקה, והחברה תשלם בו כ-71 מיליון שקל.

הדמיה של הפרויקט של רייסדור בראש העין (טוטם)הדמיה של הפרויקט של רייסדור בראש העין (טוטם)

ב-2021 וב-2022 שיווקה החברה כ-13 אלף יחידות דיור ברחבי הארץ. בסך הכל יש לרייסדור כ-80 פרויקטים ברחבי הארץ, באזורי ביקוש ובערים באזורי הפריפריה. בין הפרויקטים ששווקו בשנתיים האחרונות: רכסים, שדרות, קרית גת, אופקים, נהריה, כרמיאל, נוף הגליל, אילת, אשקלון ויקנעם.

לדברי שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: ״אנו ממשיכים להיאבק ביוקר הדיור באמצעות הצגת מגוון פתרונות, כששכירות לטווח ארוך היא אחד הכלים היעילים שמעניקים לצעירים ומשפחות אפשרות לזכות בקורת גג בתנאים נוחים ובמחיר יציב".

מנכ"לית דירה להשכיר , ענבל דוד, הוסיפה כי, "דירה להשכיר, עם רמ״י, סיימו את 2021 ו-2022 עם היקפי שיווקים חסרי תקדים של דיור להשכרה ארוכת טווח, ואנו שמחים לפתוח את 2023 עם אלפי יחידות דיור שנמצאות בתהליך שיווק. נמשיך לפעול גם ב- 2023 להגדלת היצע הדירות להשכרה ארוכת טווח, כדי לספק למשקי הבית פתרון דיור ארוך טווח יציב וודאי - בתנאים ובמחירים".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירה להשכיררייסדורענבל דודיצחק גולדקנופףרמ"יראש העיןהשכרה ארוכת טווח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...